Populära inlägg

söndag 9 oktober 2011

for ord till manga dagars liggande blogg

OBS HAR I FRON OCH FRAMAT KAN DET VARA BADE VARA STOTANDE OCH OTACKA BILDER .Min rekomendation att ha en vuxen i narheten for har pratar jag om liv och dod att fa en 2dra chans sa ni som ar ni minder aring ha garna en vuxen i narheten; och dra er inte fo att fraga;ni far garna mailja.


Hej i gen ja det var ett tag sedan jag skrev att jag skule aka i vag och antligen fa ta ut min efterlangtade skillsmassa mellan mig her ont; fru illamaende och tvilling gubbarna lung ;

Det borja sa bar for mig jag kunde antligen fa sova ut jag hadde kande mig lite nere kanske mer an vanligt nu  i par dagar; Illamaendet kunde bara inbefennia sig si dar utan nagon anledening alls ; vilket for min del inte kandes sa bra maga ganger men men det ar ju bara att bita i det sur applet oavset jag vill eller inte som sagt hade ju bara 2 anterlativ do eller leva vilket ja for min del sa var det ett helt sakrt kort om vad jag vill i mitt liv ,ja har inte tid att do annu ;-) soory folks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar