Populära inlägg

söndag 9 oktober 2011

2011/09/25 klockan var runt 0800

nar telefonerna borja att ringa och giviet vis sa undra jag direkt vem kan ha krokat eller vem ar skadad nu da;  inte om att det skulle handla om mig det kandes alldeles for langsokt tyckte ja. Att detta samtal skulle vara om och  handla om min framtid;

Steg upp och fick se JC som en skallad ratta genom hela lagenheten och han gapa och skrek att jag ej hadde packad fardigt och varfor jag inte hade tagit DR Stern  pa alvar nu nar vi dar i onsdags hehe latt for han att saga.:)

Ja sa till han att satt sig ner vid data o spela lite med kortleken for det brukar lugna ner han en hel del ;)  och stall dig i kon for ambulansen for vi kan inget gora enda .  Och medans du gor det sa packar jag i lugn och ro; ingen panik her tack for det hjalper inte alls.

 Och som jag trode sa fans det ingen forans kl;1000       Herregud  en ny cris cituation att ta hand om mm jo jag t kom pa att just nu var i denna stund stort behov av just J-C kaffe sa da fick ja lite andrum J mm alla sett ar bra utom dom daliga ;)

det sker ett stort under med fransmannen  forst dom kan inte komma i tid  andra dom hittar inte hit tredje dom moste kisssa och roka sa da tar det minst 15 min hehe japp sedan ar helvet lost i gen ut i traficken och gapa och skrika pa folket att dom, minsan inte kan kora bill hehe som om dom skalkva skulle kunna detta hihi tillat mig le,  ja jag fick i alla fall le i smyg inte sa dumt med tanke vad jag snart skulle ga i genom, Sa ar ju detta bara en barnsak   J

Till slut satanna han till och varkligen  lysna token pa mig han satt ner och lysn for en gangs skull pa vad jag hade att saga till slut fick vi tag pa 1 ambuléans som skulle till Paris med en hjart patient sa da skulle vi kunna aka med dom till Paris Surene sa tiden fick vi nu run 10 tiden sa skulle var resaborja . Det verkade som om det vara bara jag och cauhforren som var i vara sinnes bruk dom andra 2 skrata omsom gratt alla 3 satt bak som tur var.Jag har nog alldrig set sa uppskruvade personer som da hihi ambulansen kom runt 11 tilden men herre gud det brinner ju inte och inte var krig haller hihi.            jc han  till ringde till doktorn 4 gg under denna resan for att tala om vart vi var. 

Sa nar vi antligen kom fram sa log dokton at mig med ett litet snet lende jaja vist ar det brottom brottom: men stresar man sa ar det sa latt att glomma nagot pa vagen som kan vara bra att ha J





Efter att ha fatt instalerat mig pa denna enorma breda sang ;) efter ATT HA DURCHAT MED DEN UNDERBARA TVALEN YNK.sa var jag nu strav som ett fnoske sa luckta sjukhu sa stor jag ar: men det ar det vart.

Jag ochJ-C skildes at dar i salen da jag skulle vidare in i nasta slus for ytterligare tvagning och skrubbning.

 J-C var inte nojd alls han, han sog ut som en liten forlorad hund valp som inte hittar sin boll alls; han blev ju helt ensam ingen att prat med eller om.

 Urs i den stunden led jag med han for jag tog all personal och han fick ingen som stotta han under denna svara stund.  For vi hade ingen aning om kommer vi se varandra eftrat eller vill jag stanna kvar i denna tunlel.

Ja frogorna var nog manga hos han tror jag, Vist hadde jag fragor tio tusen miljoner hihi ja hur mangha som halst i gentligen fast jag beslot mig for att bara folja stromen helt och hallet. Sa jag tyckte att det var mycket lattare att bara folja stromen helt enkelt ;Haha jaja ni har ratt jag har blivit javligt lat pa sista tiden hehe ingen bra varient;men vad gor man ;)

I vilket fall som halst sa skildes vi vid 1600 pa eftermidagen han gick till foraldrarhemet eller  annhorig hotellet; Och ja vad rulla ja i vag har  ingen anning om  sa nu far det bli varta tomma ord som talar for jag har ingen anning allas;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar