Populära inlägg

lördag 15 oktober 2011

2011-10-14 lordag

0430

Mm God morgon . Natten hr varit ganska sa orolig min mag kansla sager att jag kommer att ha nagot problem i dag med nagon har vet inte varfor men det kanns inte sa javla overtygande att jag far aka hem ;

Ska vell oxo tilllagga att i gar eftermidag sa kom det in en javla subba som visade sig som en stor affla negativ pol;

Hon vagra att lysna for prata man inte hennes sprak sa var man inget vard alls.

I mina ogon och magkansla sa ar hon en Hitler variant att det ar bara hennes ord som galler och kan man inte aterberatta i hennes meningar sa ar man en stor affla nolla;

Som tur ar sa kom det in en annan skoterska som absolut inte har denna negativa polen om kring sig utan hon ser att man hanger med vad man pratar om for som sagt i bland kan jag a svart att utrycka mig ordentligt och da anvander jag mig av tecken spraket vilket manga ganger har hjalpt mig;

Fast denna langa smala bitchentror att hon ar bast besservicer fast hon i gentligen ar ett stort affla swine som ar sa osaker pa sig skalv att det inte finns;

Dessa personer dom bar en sa stor negativ pol att dom ej kan sitta pa flera olika stolar , Och manga ganger sa har jag sagt att det ar inte betyget som galler utan hurman ar som medmanniska hur man kan bade sanka och hoja sig skalv;

I alla fall sa denna andra lilla skoterskan som har sinna bagge fotter pa jorden hon sa till mig aztt allt ar klart hon skulle saga till lakaren att allt var klart;

Sa vist ska jag hem i dag men en sak ar helt saker och det vet ni som kanner mig att den som slar mig eller sparkar mig under baltet ja dom finns inte for mig;

Denna person ser jag ratt i genom hon kom i gar kvall i koridoren och log och stanna till och ville prata jag bara fortsa&tte att ga J-C stanna till och prata med henne medans jag bara fortsatte och forskte att prata med mig men hon tog det sissta taget sa jag jag har nog en liten indian inom mig for dom manniskorna kan jag se ratt i genom utan att blinka;

Du har satt en spik i Anna eller som dom kallar mig har Eva  hon kommer alldrig att prata med dig for du finns inte du existerar inte. Vilket ar sant sadana manniskor existerar inte i min vrld om kring mig; Att domma ut en manniska inan man lart kanna den ja dom ar en en stor idiot som gar i ett par skor;

I alla fall sa kan jag inte sova langre utan sitter nu med datan i sangen; Och bara ventar pa att klockan ska bli 0700 sa jag kan ta min medecin or att sedan vidare till att tvatta mih och kla mig samt packa;

07.53

Sa dar 1 resvaska med klader packad och den andra pa borjad, jag har baddat och tvatta mig klatt mig sa nu har jag gjort i ordning infor frukosten alla min medeciner som jag ska ta;

Jag har oxo gatt i genom vilka papper jag saknar och givet vis sa saknar jag det viktigaste pappret till apotecket mina medeciner som jag moste ha jag har recept pa blod socker maskinen och pennan samt insulin och jag har for sar tvatt med jod och lite av varje sa nu ska jag se till att satta blas lamapan i rumpan for jag ska ha  recept pa alla mina  medeciner som jag ska ta dagligen vid olika klock slag sedan moste jag ha en rese transport papper att jag aker egen bil fran Surene till Dunkerque;

Men forst vill ja ha min frukost med kaffr sa jag kan fa vakna oxo datan blir nog det sissta jag pakar ner;

En enda sak som gjorde mig glad och lugn i gar var att Vinie ringde och sa att hon hade nyckelen till sit hus det gjorde mig jatte glad for nu vet jag vad jag har att gora hihi ska fa en nyckel dit sa jag kan ara dar pâ dagarna sy for hon ville jag skulle sy gardiner till hela huset och att jag ska gora en scrapp books tavla om james forsta  aren;

Sedan ska det malas och donas sa det blir lite annat att gora kul tycker jag blir sa glad for hennes skul att hon antligen kunde ro i land med detta hus kop for det ar ett exkat sadant hus som jag onskade att jag hadde ska nog fixa en ute bur till mina sma benta i ett horn av tomten tror jag hihi; Om inget annat sa ska jag ha en smutt av land dar jag kan odla rabarber och kryddor o salad mumma vad gott;

22.50

Ojoj jag ar sen som attans heheh men har ar det varit fullt os hem gang apotek forsoka att fixa med alla dessa medeciner mm ;

Men jag mar toppen jag lovar att skriva mer utforligt i morgon ;

Jag ska forsoka sova lite i min sang i alla fall ;

Men kara gott folk JAG AR HEMMA JEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJE inget ska ga fel nu for att jg har hoppar over nagra veckor eller ett par sjukhus som jag skulle mellan landa i inannan jag komm hem ;

Sa en sak till TACK ALLA NARA OCH KARA VARNER SOM HAR SATLT UPP UNDER DENNA TRANSPLANTATION TACK FOR ATT NI HAFT MIG OCH MIN BARN I ERAN BON OCH TANKAR DET HAR STARKT MIG ENORMT MYCKET ;

Ni ar guld varlda alle so sammen ett stort tack for all hjalp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar