Populära inlägg

söndag 9 oktober 2011

2011-09-28 ONSDAG

Traning och borjan av tubbortagningar runt o mig sa har finns det kort pa detta oxo ;

Allt jag gjort nastan allt ar dokumenterat med bilder forutom sjalva transplanttionen for jag tror inte ens att J-C skulle sta pall nar dom gkorde dett for det ser fruktansvart grosteskt ut. Och sedan har vi alla formidagar dar pmin traning inte finns med for da ar han i pa hotellet fram till kl1400 sedan kommer han hit och ar har fram till 2000 for att sedan ga till hotellet och fixa middag till sig;

Sa har kommer det yterligare bilder fran denna dagen

I dag ar ocksa den 1-a gangen jag kunde gora kacka vilket var helt unerbart; Jag har fortfarande karerten kvar sa Pipi gor jag i den;)

Jag flytas nu over till intensivvarden fran uppvakningen och jag har fortfarande 1 eget rum vilket ar skont fast utan internett vilket ar lite trakigt men men inget att gora man kan inte fa allt har i varlden;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar