Populära inlägg

söndag 9 oktober 2011

2011-09-29 TORSDAG

Ja aven har i hudstaden Paris vad ar dom sager jo karlekens stad som sprirar for alla de unga tu med triumpbagen, paris tornet, mm aven har moste man ha sjukhus och ,mycket specialitiserat som de olika organ transplantatioer som gor har i denna lilla komun Surenes i Paris sjukhuet som bygdes  av tre herrar; och da var det aret 1939 och nu harskar har bara nastan enbart profesrorer pa hogsta niva aven har later jag kameran tala lite ;

2ganger kacka i dag gor skont aven om det nu ar med hjalp av laxerings medel sa ar det i gang iallafall ;) my like a lat:

;) I dag har jag pratat med Lina och Emelie via mobilen snabbt bara for att dçom skulle fa hora min rost och dom vart sa glada sa att hora mig och jag vart lika glad av att hora dom ;)








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar