Populära inlägg

fredag 28 oktober 2011

2011-10-28 FREDAG

Morgon klockan är nu 0400 och jag är väldigt trött på att bara få sova mellan 4-5 tim per dygn.

Känner att jag skulle vilja sova mer men kan inte . Ligger bara och vrider och vänder mig som en ål .

Vågen i dag hamnna på 84,6 kg så det går sakta men säkert neråt i alla fall.

Nu på morgonen så komer sköterskan för att titta till Emelies älskling hål som jag har p höger sida hihi har nog alldrig sett henne ändra så många färger i ansiktet som när hon skulle hjälpa mig att tvätta och rengöra såren hihi.

Men ändå en lärdom att man kan ha hål i skinnet hihi.

Sedan får jag nog ta en tur till banken i alla fall och försöka att få gå i gång mitt visa kort hihi som jag glömde av att sätta i gång i går.

Och i eftermidag så komer min lilla stad tös hit och ska tvätta golv damsuga och tvätta av durchen med javell.

Tyvärr så blev det inte städat i dag utan jag får nog fixa detta skälv i morgon .

Banken hann jag inte med så den får bli i morgon ett moste dom öppnar ju 0900 så då skaa jag vara där har jag tänkt mig sedan blir det städning och stryckning och ut och gå.

Nu är jag ganska så tötter har ju blivit ern lång dag i gen men hoppas och tror att jag någon gång ska kunna få sova mer än 4-5 tim per dygn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar