Populära inlägg

måndag 10 oktober 2011

2011/10/10 Mondag

Skulle inte forvanamig alls om jagsnartinom 2-3 veckor ar sjalv lysande hihi har nog alldrig vart sa exponerad som jag blir nu; Ha hinner knapt fa i mig frikosten forans jag ska i vag pa scaner, rtg,sa ja jag skulle inte bli forvanad om jag snart blir helt sjalv lysande och da behover jag ju inte contrast for jag lyser upp anda hihi;
Jag borjar nu att f mer och mer naturlig farg pa min hud den ar inte sa svart lilalangre och inte gra,
Men gud vad jag skams jag ar ju krit vit ingen sol branna alls och nar man ligger har pa denna avd sa blir man blandad for nastan alla ar morkhyad som jobbar har;
jag ska under dagen fixa over bilderna fran i gar till datan men nu har jag en staderska har sa nu far jag inte ga pa golvet for det ar seck (blot) hihi men under dagen ska det komma det lovar jag ;
Annars mar jag oforskamt bra och tycker nu att sjukhusvistelsen skulle vara over for min del hihi ; mm vet onske tankande men men i alla fall man kan ju onska det kostar ju inget hehe;
tank att det nu ar 2 veckor sedan som jag fick minna tvilling gubbar lung och ja dom brakar faktiskt inte alls med mig utan det ar dom affla stygnen som brakar och ska bara kladda till sig ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar