Populära inlägg

söndag 9 oktober 2011

2011-09-26 Mondagen

KI:1300 sa ringde J-C  till uppvakningen for att hora hur det hadde gatt och da sa dom att allt var i sin ordning med mig, Jag hade inte fatt nagot extra blod ingen oforutsett hade hant mer an att jag var envis hihi undrdar jag vart den genen kommer franJ i alla fall sa hade jag efter 1 time bestamt mig for att nu far det vara nog med en afla slang i svalget man kan ju fan inte andas om den ska vara dar hihi

Sa jag hade helt enkelt slitet ut den och kastat den over golvet och ville inte ha den mer. Och enligt dom sa hade dom vantat pa denna reaktionen for det ar det som gor att patienten klara sig bast om den tar detta steg sjalv; mm det var ingen som sa detta till mig forut men dom tyckte vall att det skulle ge sig anda och som sagt dom behovde inte vanta lange ju snarare sa sa dom att det gick valdigt fort men men dom kanner inteslaktet klar i vastra gotaland hahah;

Okej jag kan ju bara skriva horsagnes har for jag har en hog dos med droger i mig sa jag later nagra av mina bilder tala och beratt om hur jag mar hur jag kanner mig just i detta laget;





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar