Populära inlägg

tisdag 18 oktober 2011

2011-10-18 TISDAGEN

0330

Jag vakna av mig skälv som vanligt som nu mer oftast gör,

Jag gick upp fixa i ordning mig veckte Em så hon kunde fixa sig innan J-C vaknar upp .

I dag ska vi då till Suren Hospital Forch dels för ett andnings test men oxo för att hämta en andnings maskin som jag ska lara mig att andas och kunna ut läsa om något ar fel på mig om det nu skulle vara det.

Men jag moste få säga att jag kanner mig som en liten tös med massor av energi och förhoppningar i mitt nu nya liv med mycket skratt ,bus och kunna få glädjen att njuta av en sommar och framför allt kunna bli brun i gen och inte blå grå som jag varit nu i ett par år.

Nu vet jag inte när vi kommer hem i kväll det beror väl på hur lång tid det tar.

Men jag ska försöka att hinna med att berätta vad som hänt inann dagen är slut annars får ni en morgon läsning .

Phu äntligen hema efer en lång dag resa till Paris vi startade kl 0600 för att vara i Surene kl 1100 sedan vart det full rulle J-C visade Emelie vart han bodde under den forsta tiden han visade oxo Em vart op salen är och vart jag vakna upp och sedqan till intensiven tyvärr så kunde vi inte gå in men hon stod utan för i alla fall.

Sedan åkte vi upp till Sud 4 för att visa henne vart det låg så nu fick hon se mitt konstiga hus som ligger på toppen av ettt vatten torn hihi hon fick oxo se Eifeltornedt ganska så nära ,

Men nu har vi kommit hem och allt är ok med mig vi har ättgit lite steckache och pasta så nu väntar jag på min lilla städ tant som ska komma en snabbis dels för att säga hej och för att hemta sina inestående lön,

Sedan ska Em få hjälpa MIG ATT DURCHA och tvätta håret vilket jag så gärna vill göra och jag tror nog att det blir en ganska så tidigt säng gång i kväll.

1 kommentar:

  1. Hoppas att alla proverna gick bra stor Skåne kram Delicia

    SvaraRadera