Populära inlägg

söndag 1 december 2013

2013-12-01 söndag på infektion SÄS

Jaha då var man på ruta ett i gen då :-( fan vad jag hatar detta. Fick åka in med ambulans i gen  i lördags på morgonen . Jag kan väll vara ärlig och säga att ambulans är bra att vi har men ynk tråkig att åka i. dels så blir man åk sjuk på av att man åker baklänges vilket gör mig bilsjuk,  ja varför här jag i gen då like dejavoo som ja gjort hela våren sommaren mm och en  bit in på hösten . I genom snitt så åkte ja först 1gång varje vecka sedan va 2dra.  veckan för att sedan gå över till va annan månad. För att sedan gå till 2per året men nej då givet vis ska min kropp krångla och bråka som vanligt. Varför kan inte ja få se ut eller röra på mig som en vanlig transplanterad person. Nä min kropp ska bara bråka o jävlas så mycket dem bara orkar.
Om bara allt vore lugnare och inte komma i skov. Men men man får vara glad för det minsta ändå. Och jag har ju mina underbara barn, lina med sina underbara tvillingar Desiree o Jasmine. Joakim. Emelie med min underbara svärson Philip och 2frallor och 2 illrar alla djuren från FR.  Samt alla mina gamla o nyfunna vänner hade ja inte er så vet i katten om ja hade orkat kämpa så som ja gör. Det är en strid på kniven varje dag för mig.  Men nu ligger ja alltså här i gen så vi får se hur det kommer att se ut när jag får åka hem.

  • Ett litet ps. jag har gått ner 30 kg på 5 månader så något är fel i alla fall men vad eller vet vi inte ännu går på utredning sedan i januaris i år 
  • Ligger på SÄS infektion rum 7 . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar