Populära inlägg

tisdag 3 december 2013

2013-12-03 Tisdag

i dag har allt gått på halv fart. men det har jag valt skälv ska nu försöka att undvika ambulansen mer för i år vill inte åka mer med dem. har åkt tillräckligt mycket tycker jag.
Jag känner mig lite trött efter denna händelsen men det går. tar man bara lite i taget så går allt.
ja jag hinner med lika mycket i gen men men rom byggdes ju inte häller på en dag sägs det ju så bättre sent än aldrig.
Det viktigaste är ju att jag fick komma till Öxabäck för att köpa hund foder till Lalla från Lena och det var ju huvud saken tycker jag.
annars känner jag mig redan redo för sängen men inser att det är alldeles för tidigt att gå till säng men tanken är lockande kan jag säga .
Annars har dagen ramlat på som vanligt i lung takt vilket Lalla har tyckt va bra lite bil åk fick hon i dag. Hon fick även leka med en av Lenas vovvar och det var skoj tyckte hon.
så i morgon ska hon få ett älg ben för första gången hihi ska bli skoj o se vad hon tycker om det.
Men nu ska jag sätta mig framför tv en stund inann jag ska ut med Lalla en sissta gång o sedan blir det natti natti här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar