Populära inlägg

lördag 14 december 2013

2013-12-14 Lördag

I dag har jag och mina barnbarn fixat jul godiset men nu äntligen är vi klara med allt.
Så nu är allt klart julbaket med kakor och bullar. Julgodis så nu är det bara ju maten som ska fixas men det går ju fort prins korv inhandlad köttbullar klara skinkan ligger i frysen och väntar på att få komma ut och bli bakad . annars är allt inhandlat och fixat ja förutom potatis gratäng och stekningen men det fixar man ju lätt på morgonen.
 så nu kan jag äntligen städa ur ugen totalt så blir den ren oxo inför julen.
ja vad händer annars med min sjukdom.
Ingen förändring har hänt här mer än att min väg har stannat nu lite gran så jag går inte ner mer i vikt vilket är skönt.för det är ganska så jobbigt att gå ner så mycket i vikt. Man blir trött och hängig och mycket frysen när man går ner så mycket på en gång.
Men som tur är så har jag ju mitt barna sinne kvar så jag har ju suttit med scrap bok stickat borderat ritat och gjort en massa andra saker i mellan åt. Annars hade jag nog blivit knasig för jag har ju inte orkat att gå någon stans eller längre sträcker.
så som sagt nu är sjukdomen oförändrad fårse hur länge det håller i sig. vilket ja hoppas att det gör väldigt läääääänge nu. för jag vill hällst inte åka in mer med ambulans inte i år  i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar