Populära inlägg

tisdag 17 december 2013

2013-12-17 Tisdag

mm inte så rolig natt detta. först ut var Lalla som spydde i sömnen, sedan jag som fick ett negarafall av dess like. byte av säng kläder. somna en stund vakna av att Lalla gnydde på med kläder och ut hann ut till gatan där fick hon sitt negaranfall så det spruta om det. in i gen och durscha av baken på henne fick henne att dricka vatten. därefter så fixa jag till lite dextupur vatten som hon drack upp. sedan somna vi bägge två av utmattning. gick ut med henne nu för en stund sedan runt 0800 så hon fick kissa. när vi kom in så ville hon promt ha mat så hon fick mat och hon åt nupp allt och nu ligger hon o tittar på på god morgon på tv4 . ja ja det syns inte på henne att hon varit dålig i natt
. Men på mig jag svettas som en gris men jag kan äta o dricka så det har jag gjort men vet i fasiken vad som hände inatt mycket konstigt vad det i alla fall. så dagen blir nog väldigt lugn och fin i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar