Populära inlägg

måndag 2 december 2013

2013-12-02 måndag

så där då var man ut skriven från infektion och hem kommen efter en liten smärre chock hihihi halvägs hem med Lina i bilen så ringer min telefon jag svara halo personen frågar är det du Anna carin jag svara ja det är jag - personen var är du jag ska ta bort kanylen du har i armen du får inte gå i väg med den sittandes i armen . jag hihi men det har en sköterska med brunt hår tagit bort och hon sa att det var ok att åka nu. persoen ööö ja ha men då var ju allt i sin ordning då  okej ha en bra dag och hoppas vi inte ses mer så här i alla fall skratt. sedan la vi på prata om att va en snurrig avdelning har noll koll på vad den andra gör hihi.
i alla fall så kom jag hem jag tog direkt en dusch och sedan åt jag lite sedan ringde telefonen i gen och då var det doktorn skälv som ringde och var lite komisk i rösten och sa vi har fått åt minste ett positivt svar och det var att jag hade vinter kräk sjukan det var därför allt var annorlunda denna gång gen i emot vad det brukar.
så det var ju skönt. efter det så körde Lina mig för att hämta hem min lilla gris Mme Lalla prata om att bli glad när mamma kom hon visste inte varken ut eller in. sedan dess så har hon inte släppt mig ur siktet och direkt när vi kommer in efter promenaden så lägger hon sig på min säng demonstrativt.
men nu är jag äntligen hemma i gen och har nu tagit ambulansen c:a  15 gånger redan i år så nu får det snart räka för min del tycker jag. det börjar kännas lite otäckt för det blir liksom typ vardags mat min del. synd bara om mina nära och kära dom blir skrämda varje gång det händer något.
nu ska jag snart gå och lägga mig i MIN säng vilket känns underbart skönt. vi hörs i gen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar