Populära inlägg

söndag 19 maj 2013

2013-05-19 Söndag

Hej i gen har hafft väldigt svårt med att logga in på min egen sida.
Jag hatar när dom håller på att byta och ändrar stup i kvarten
Det blir svårare och svårare att komma i håg allt inann man kommer in på sin egen blogg.
I alla fall så vad har hänt sedan sisst .
Inte mycket mer än att jag nu är nere på 79 kg och jag fortsätter att sprut lackera toaletten så jag vad ska man säga. Mitt hör börja svänga rätt så rejält nu mer ganska ofta ledsen och tårarna kan komma utan någon för varning. Vilket gör det ganska så svårt att umgås med folk som inte känner mig eller vänner som inte riktigt förstår min cituation. Varför detta händer är ju p.g.a. av att jag äter för hälvetes mycket medeciner enligt min mening. Vill så gärna stoppa en hel del och minska en massa. Men enligt läkarna så får jag inte stoppa eller minska ännu på ett bra tag.:(
I dag så har jag nu börjat att samla min avföring i olika små kärl som är väl förslutnia i sitt hölje och ska ta en en omgång i morgon oxo. Där efter ska detta i väg till lasarettet för annalys och odling.
Jag känner mig mer o mer som en jävla försöks kanin för allt och ju mer jag har denna diaree setu mer svagare blir jag. Jag försöker att vila mellan varven så gått det går men jag känner samtidigt att det kryper i mig vill göra så mycket mer.

För att försöka lätta upp min tillvaro så har jag nu anmält min lilla älskling till utställningen på RYDA i år här i Borås dels på den vanliga SKK men oxo på fralla specialen där bara frallor blir dömda. Det ska bli kul och se vad lilla Mme Lalla kan ge och hur hon beter sig inför denna utställningen.

Så i helgen har vi bygt i hop hennes nya vagn som Lina var ned och inhandla på biltema i GBG och sedan har jag bränt och lackat den.
 
Både jag och Lalla blev väldigt nöjd med resultatet. Vi vill oxo passa på att tacka Lina Fransson för att hon har hjälp till att få hem den bygga i hop den.

Så nu ska jag få lite annat att tänka på hoppas jag. Det är ju en del som ska fixas och tänkas på inann vad som ska med så som mat till mig och lalla, vatten leksaker så hon har något att pysla med stort paraply så hon inte står i skuggan mm .

Men nu hoppas jag att det ska bli lättare att komma in till min blogg i gen . bay bay
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar