Populära inlägg

söndag 5 maj 2013

2013-05-05 Söndag

Söndag och inget har förändrats mer än min våg.
Vägde mig i dag och den stanna på 80,5 kg så det går väldigt fort utför nu från att ha vägt 95 kg till 80,5 kg på c:a 2 månader är en enorm snabb väg nerför.

Och jag måste få säga att jag gillar det inte, vist vill jag gå ner i vikt men absolut inte så snabbt.
Det är ju inte bra för varken kroppen eller mitt skin.En väldigt dålig kombination vill jag säga.
Ja jag har sagt attt jag vill ner till i alla fall 60-65 kg men detta var på lång sikt.

Jag är ganska så rädd för att jag kommer att hamna där jag var i  början av min sjukdom då jag vägde 45 kg och så väldigt anorektiskt ut och folk runt om kring mig trodde på fullaste allvar att jag gick på droger när dom träffa mig. Så smal vill jag inte bli i  gen.
Men nu går det alldeles för fort neråt.

Jag fryser konstan och det beror ju på min vikt ned gång som går aldeles för fort.
Jag äter mina mål om dagen men det finns ett problem jag får inte behålla så mycket av maten.
Då jag sprut lackerar toaletetten ganska så snabt efter attt jag intagit mat.

Det finns nu ytterligare ett problem som jag kommit på nu i helgen jag äter mindre och mindre på talreken för min magsäck har blivit mindre p.g.a. att jag har så mycket diareér.

Så ja kontentan av detta en enda stor ond cirkel i gen.
Massa med medeciner ich injektioner under veckan.  En söndrig ring muskel. och en massa urin vägsinfektioner p.g.a diareé.

Antibioticka hjälper inte längre utan det är bara att bitta i hop och specielt när mman ska kissa. Det svider som eld och bränner som bara den men vad ska man göra jag måste kissa.
Dricker mycket både trenbärs ljus och citron vattten men inget hjälper.

Jag hoppas attt detta ska få ett slut så snart som möjligt. För som sagt jag vet inte hur länge jag kommer attt orka med dessa resor jag får göra.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar