Populära inlägg

måndag 20 maj 2013

2013-05-20 Mondag

Allt var bra i dag fram till kl: 0400 då jag vakna av att jag hade en fruktans värd kramp i bägge vaderna den här gången absolut ingen skön känsla moste jag få erkänna.

I dag har jag varit på SÄS och lämnat in lite avförings prover och tagit blod prover som marg och tarm ville ha.
Så ja nu är man nervös i gen för vad proverna ska säga. Tänk  vad det kan göra en nervös.

I alla fall så har jag börjat att frysa som bara den i kväll och känner mig ner stämd som bara den. Men jag tror att mitt hiztamin börjar ta slut i kroppen för i morgon är det tisdag och då ska jag pumppa i min 30 ml till så då blir jag sämrre men efter ett dygn i vilo läge så blir jag fri  igen.

Så nu får det allt bli en tidig säng g¨ång för jag börjar att må illa  mm men fan den som ger sig det ska stanna där och inte mer. Får jag bara sova i lugn och ro så hoppas jag att kroppen tar hand om mig medans jag sover och INTE släcker ner mig som den brukar göra i mellan åt. För det tar så fruktans värt på mina krafter när den släcker ner sig skälv utan för varning,
så god natt min kära gamla kropp som fajtas så med mig och jag hoppas att du blir så bra du kan tills i morgon.
Och till er andra ha en underbar Mondag alla så hörs vi snart i gen. kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar