Populära inlägg

torsdag 27 oktober 2011

2011-10-27 TORSDAG .

Som jag lovade tidigare i dag på morgonen så har jag nu fotat mina medeciner ett litet axplock från apotecket det som inte finns med är mitt insulin hihi.



I morses så åkte jag i väg runt 1000 första stoppet var på apotecket för att hämta ut resten och byta ut det som vart fel hihi som vanligt med andra ord.

Sedan bar det i väg till banken LCL för att hämta mitt nya visa kort jippi det hadde kommit så allt var frid och fröjd hehe trode jag .

3 stoppet vart på aoursa för att handla lite mat och givet vis en titt på Clairs och jag fann dessa vakra örhängen hihi så nu ska jag nog bli lite fin trots att jag ser ut som mamma scans köttbulle i ansiktet hihi.



Sagt och gjort tog fram mitt nya visa kort och paff det fungerade inte som tur var så berättade kassörskan för mig  att om ditt visa kort är nytt så moste du registera det på LCL banken före du kan ta ut på kortet hihi jag i ett enda nöt skal .

Som tur var så hade jag jc visa kort på mig då jag skulle in och hhandla mat så sagt och gjort jag tog hans och det gick jätte bra.

Sedan in i affären och kolla mat till mig och pastis till jc hehe  väl där inne så var nog kl runt 1130 och jag blev så kall svettig att jag trodde att jag skulle svima vilken minut som hälst phu tru var så var jag i när heten av frukten så jag grabba en banan och vägde den snabt satte priser på armen och börja att äta bannan bara efter någon minut så kände jag mig bra i gen.

MM får nog börja med att ha typ ris kakor eller biskott i fickorna i gen detta hade jag alltid när Emelie var liten flicka jaja hon är en stor flicka nu men för mig är hon alltid liten den lilla taninga benranglet som år var  timme men inget fatsna på henne allt gick rätt i genom .

Men annars har dagen varit bra ute på vift på förmidagen och hemma på eftermidagen städa undan en hel del packat  upp min res väska .

Och 1 maskin tvätt är klar som jag snart ska hänga sedan får det nog vara bra för i dag hehe det finns ju en dag i morgon oxo sägs det .

1 kommentar:

  1. Jag jobbar på Apoteket så varje gång jag plockar läkemedel till en transplanterad då skickar jag bra energi till dem knasig jag vet men sån är jag ,jag tycker att ni är hjältar alla de som väntar och de som har fått organ !! kram till dig <3

    SvaraRadera