Populära inlägg

söndag 9 oktober 2011

2011-10-05 ONSDAG



I dag sa aker j-c hem till Dunkerque Malo jag ar ju nu utom all risk nu sa da ar det ju skonast for han att fa vara  sin hemmiljo. Aven att han lir gaen nu hihi har ringt mig 3 gr redan for han kn inte komma  ut pa sin laptopp;   Han tror fult och fast pa att det bara ar att stata en lapptopp sa ska internettet ungerafor den gor ju det paden stationara datan hihi inte latt att vara gammal gubbe i mellan at;

Och inte kunna hinna med i nyhterna och lara sig dom  eller rattare sagt att viljan finns om den fanns sa skulle det ga sa mycket lattare for han;)

Ja inte latt att lrar gamla hundar att sitta ; Han klara ju av att a taget hem till Dunkerque i alla fall sa da far han en stjarna i knaten anda  ;) ;

Ja vad har jag hittat pa i dag mm gatt 4 varv runt avdelningen pa formidagen ja jo da jag har attit frukost oxo sa det sa middag blev det i dag oxo omelet pa vatten o agg dom ar ganska sa roliga har tycker jag en affla massa feta ostar och kritvit brod och vad blev det for kvalsmat jo om inte for omvaxlingens skul da nu jc akte hem sa tog jag the och macka hihihihahaha;

I alla fall pa efter midagen runt 1500 sa kom mina sma gullepojkar  och hamta mig i gen fast dom om min forvaning nar dom kommer in dragandes med en rullstol????? Ja jag tappa faktiskt hakan dar och undrde sedan i mitt stilla sinne vad i hela fridens namn har dom hittat pa nu for bus hehe det fick jag snat ble varse om vad denna skulle anvandas tillmmmmmmm

Minfundeing ar nu hur mycket seriost det ligger i dessa 2 pojk spolingqr som ska  vara  utbildade till kini gymnastick???

Ja da lugna ner er lit; Ni ska fa veta vad detta blev nar jag hade kopplat loss mig fran mina kablar jag har runt sangen mm och kopplat upp mig pa deras syrgas (anvans endast i nodfall)

Sa rulla jag nu da ut rullisen och backom som man ska  go da fick jag skratt anfall sa en av doktorerna fick tag pa mig for jag kunde inte sta rakt och hosta som en galen antilop med nageltrang hihi;

Jo do,dom bagge  satte sig pa rullstolen i knat pa varandra for att jag skulle fa en viss tygn men jag lovar er detta sag sa himla roligt och komiskt ut; Jag  ar ju ganska sa ny transplanterad  dubbelsidig lungo som gar bakom med munskydd och slangar och pa stolen siter da vard personal ja jag behover nog bara saga att det sag komiskt ut ;

Tyvarr sa har ju nu JC akt hem och dar med min dagliga uppdatering av dagen handelser och han har ju agert som en liten papratzi at mig sa mina barn  oh nara och kra ska fa se hur jag ser ut efter denna misshandel som jag varit med om: Men som sagt man har eller far inte roligare an vad man sjalv gor det till sa antingen sa hankar man pa o gillar laget och far roligt eller sa hoppar man av och inte vill vara med ; Men eftersom jag ar ju av den starka klarslaktete sa ger jag ju inte upp utan har fortsater vi att  skratta och har roliga timmar ,

Ja vad har mer hant hahah ja just det jag har jugit i gen for er igen i dag hela dagen i dag sa har jag varit tvungen att ta diabetes spruta med  2 enheter *3 sa nu sa dom att dehn stannar haha ja jag gor a har sager inget sa har jag inget sagt det blir vall bra sa va ;) Jo sedan har jag 1 timmes masage med oila en underbar behandling som jag varkligen uppskattar allt bara forsvinner man han maserar min ryg och masserar ut shiten som sa nu sa i dag har jag 1 timmes underbar masage pa hogersida ; men ja har ox hihihihio  fatt vatten masage pa hogre lunga da jag har borjat att spara pa vattenet i gen i kroppen och jag samlar vatten i den hogra lungan men det gar nog sakert bort med all denna masage ff jag tror att jag ska stanna har ett bratag for har far ma ju hogklasig vard masage *3 sa jag det blir en hel del det borjas ju varje morgon med fot masage och fot olja sedan tar dom vaderna och benen och sedan allt som ar kvar ;

Jag har nog alldrig fatt sa mycket gosig massage forut som jag nu far;
Na nu ar kl snart 2000 och jag ska nog dra mig tillbaka for i dag lasa en bok eller sa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar