Populära inlägg

måndag 17 oktober 2011

2011-10-17 MONDAG

02.30 vakna av att jag var kissinodig . Sedan inser jag att jag kommer inte kunna sova mer an hogst 3.5 tim i taget for sqedn har jag legat i sangen och rullat tummarna forsok till vila slumrat till i lband.

Kl05.30 gav jag jag upp tvatta av mig lite sa nu sitter jag och har skrivit fardigt min blogg for i gar och runt mig sitter jag som det vore lilla julafton vad saker och vad fina saker jag kanner mig bade stolt och hedrad men oxoskenerad av att ha sadana fina medmanniskorrunt det finns folk som inte em jag ar men som skrivt nagon rad och sant till Emelie;

Jag fick ett helt underbart armband kommer att fota detta under dagen for upp till bevis vad ni ar gjort for mig jag ar sa innerligt rik sa det finns inte och det basta av allt detta handlar inte om att vara rik i penga vag det andlar om det viktigisate av allt rik pa sina medmanniskor som finns om kring en som ger en sa mycket gladje och stottning hjalper varandra i svara stunder.

MEN HAR MOSTE JA TACKA EN PERSONAL GULD FYND STORA BROGATAN 16 BORAS SOM INTE VET MEN JAG AR ELLER KANNER MIG HON SPONSRADE MED EN PENG TILL NAGON HON INTE KANDE MEN TYCKTE ATT IDEN FRAN ALLA DESSA MANNISKOR SOM SAMLAT I HOP TILL DETTA SPECIELLA ARMBAN ATT DET VAR SA FINT OCH FRAMFOR ALLT SA BLEV DET FORSTA GANGEN FOR DOM ATT GRAVERA IN 31 BOKSTAVER DOM BRKAR HALLA SIG SOM MAST PA 15 BOKSTAVER .

Jag kommer att skriva mer om dessa packet och satta in bilder under dagen.

Men nu ska jag vanta pa att en skoterska ska koma hit och ta blod prov fore kl 0700 hoppas jag sa jag inte ehover venta med min viktigaste medecin som jag ska ta var 12 timme inte fore och inte efter det ar valdigt viktigt att jag aller dessa tider nu:

2000

Så nu är här kväll  och vi väntar på att Jean Claude ska koma hem så vi kan äta och i morgon ska vi till Surene Forch för en kontroll ,

Och här kommer de kort jag utlovade så titta och njut och ett stort tack alla berörda .

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar