Populära inlägg

lördag 22 oktober 2011

2011-10-22 LÖRDAG .

God morgon .
Natten har inte varit så snäll mot mig  i natt jag har fortfarande väldigt ont eller rättare sagt för jävligt ont i bröst korgen , runt bysten, Vill så gärna hosta men det gör så ont så . Så jag tror att i dag så blir nog Emelie ganska så putt på mig för i dag kommer det nog bara en massa klago låtar från mig ,

Jag är redan kanon trötter då jag inte fått sova men jag känner mig innte febrig som tur är .

Men jag vill inte ha ont nu det kan vänta tills Emelie åker hem för jag vill att vi ska ha det trevligt och musigt inte en massa ajajaj för då blir det inget skoj alls ju .

Men ujag lovar ska  göra mitt bästa för att inte klaga för mycket .

I går så kom J-C och Alain hem för att fixa till värmen och J-C följde med Alain hem då han hhar tagit på sig en kraftig förkylning så hann  får inte vvara här för jag får inte bli smittad. Så vi får väll se hur det blir med detta . Tur i oturen så ska jag ju till Forch på mondag så då gör det ju imget om jag blir smittad för då är jag som sagt på plats fast i gentligen så vill jag inte lämna Emelie här . Prata om att ha dubbel morasl nu mer yrsa vad jobbigt detta blev.

I dag har jag inte gjort många konp alls ynk .

Känner mig så ganska överkörd . Som jag skrev tidigare i dag på morgonen så var ju inte natten allt för vänlig mot mig .

Men jag har väll bara att vänta på att det ska vbli mer och mer ont antar jag jag har väll fått min del av semester nu antar jag så nu ska värkligen heten im i gen .

Vilket då gör sig på mind om att jag inte hafft så ont tidigare och att allt har gått så fruktans värt fort .

Vi var i väg en liten sväng i alla fall så Emelie fick köpa sin lilla väska den var så fin så .

Och i morgon moste jag ställa mig eller sätta mig för att strycka upp all tvätt och börja att packa en väska i gen då jag ska till Foch i gen på ett par dagar nästa vecka.

Inget kuligt men ett STORT moste då dom gör så tätta kontroller här nere så det blir ju 1 vecka hemma och 1 vecka där och om om om i gen  hela året ut phu och även in på nästa år det blir ganska mycket åkandes fram och till baka .

Men annars har det inte hänt så himla mycket utan jag har sovit middag i c:a 2 timar känner att jag börjara att bli i behov av deta i gen , Kan ju varta som så att p.g.a. att det börjar att läka lite över allt så tar dett fruktans värt mycket energi från mig så det är nog därför jag inte sover ordentligt.

Men enligt Emelie så hade jag vist mardrömar i natt och låg och gnydde en hel del . Men det är väll inte så konstigt ändå med tanke påå vad jag har varit med om .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar