Populära inlägg

söndag 9 oktober 2011

2011-10-08 Lordag

Natten har varit en pers urs ja inget kulig natt her inte ,

Personalen her ar nog sonobbar som jobbar tror jag; Har ett dyster stalle med mycket intriger mellan personalen ingen sammansvettsning alls har o nej skot du ditt sa skoter jag mitt ungefar,

Sa som sagt jag hoppas och tror att jag verkligen kommer har i fran sa fort som mojligt for har vill nog ingen vara kvar;

Det ar en konstig kyla som sprider sig har nere pa  4 sud ingen vanlig god morgon har inte; onej pa med forslampan direkt och mal pa som en gammal vottre bolle handuk som emelie brukar saga ,

Nagon mer egen kar personal ar nog att svart att fa i hop ,

I dag kommer JC med internett till mig sa da kan ja borja att lagga in; och ju skrivit  i forvagsa det ar bara att klippa o klistra in bilder text som hor i hop och sa kan jag da borja att lagga ut det pa min blogg, gud vad harligt det ska bli ,

Men samtidigtsa kommer jag inpa min alskade facebook oxo; Ni annar inte vad facebook har gjort for mig att jag har kunnat vara bland mina vanner nara o kara, kunnat kommentera lite har o dar fa vetiga svar till baka det finns nog ingen , weebb said som ar sa breed som facebook ar aven om vi i sverige har olika forum sa ar dom alltid fack bestamda och skulle man raka skriva fel nagon stans eller sa sa far man en utskalnning som heter duga av nagra som har sjalvmant tagit pa sig att agera som av just det forumet eller sa tror dom att dom ar bast och vet bast nar dom i sk&lva verket ar rena rama kaos i dom sjalva dom kan inte ens sta for vad dom sager eller gor utan vander kappan efter vinden ;

Men som tur ar sa ar ju smaken delad sa dom som gillar dessa olika forum dom stanar pa sina forum och dom som ex gillar facebook stanar dar; fordelen med facebook ar att man nar ut till en hel varld jorden om vist man moste ta allt med en nypa salt aven har men det finns manga bra under sidor till facebook som gjort mig stark att kunna genom fora denna transplantation det ar ju en ganska omfatatnde op sa jag jag har fatt manga goda rad bade via privat och utat mycket info var jag kan lasa vart mm sa jag sager bara en sak bra att Facebook finns for oss som alldrig blir fardig larda utan vill ha mer o mer kunskap da kunskapen kommer dagligen och det kommer nyhets ron varje dag;

Sa nu har professor Stern eller (clon) som jag kallar han varit har och tittat till mig;

Han berattade att detta gick valdigt fort , samt att jag ej behovde extra blod jag klara upp transplantationen sjalv och det gick kanon fort ,

Plus att jag tog stegen valdigt fort ut ville inte ligga i respiratorn mer an 1 time detta rakte for min del tyckte jag; Men om saningen ska fram sa har jag alltid hatat att ha nagot i eller runt halsen det ar det varsta jag vet,

Sa dar har jag en stor fordel for jag kanner mig inte bekvam med att ha nagot i halsen och det samma galler nar jag gor biopsin fy fagerlund vad det ar jobbigt jag forsoker attslapna av men mina hals muskler jobbar helt klart mot mig dar det ska inte vara nagon slang eller nagat i min hals eller ner mot lugnorna sa dar for jag ett standigt krig mot mig och mig inte latt nar jag vet att det att se sa mina tvilling gubbarna lung inte blir bortstotta av mig sjalv vilket jag a&bsolut inte vill alls;

Nu arkl1139 och snart ar det mat i gen phu gor inget annat an att atza i gen och jag somm vill ga ner eller rasa ner i vikt NU och inte sen jag vill ner till mina 55-60 kgdet var en bra vikt for min del; sa jag nasta projekt ar nu ut och ga sa fort jag far det ata brakost hehe inte sjukhus mat utan den maten man fixar sjalv ,

Har setten bra typ pizza kaka sma brods paj form som man kan goramycket med dom smljer den pa tv chopp har i fr och jag tror jag ska ta och investera i en sadan med ganska manga olika former till den for da kan jag gora mycket och sa har jag min stim kokare, sa jag ska nog ta mig fan ga ner i vikt oxo ,

Jag vill bara saga en sak till ett STORT TACK till alla mina nara kara vanner nya som gamla som har och fortfarande stottar mig under denna perjord som nu da ar en pa nytt fodelse och det ar 10000 och 1000 nya saker som jag moste lara mig och forsta nya maskiner att rakna med och kalkylera mer medecin intag mm,   UTAN ER HADE JAG INTE VARIT DAR JAG AR I DAG TACK MERCI THANK YOU.

1 kommentar: