Populära inlägg

söndag 23 oktober 2011

2011-10-23 SÖNDAG

God morgon vakna runt 0430.

Natten har varit ganska så snäll mot mig faktiskt.

Jag fick sova fram till 0430 då jag vakna av att jag hade värk i högra skulderbladet.

Jag önskar att allt var över så jag kan få sova på min vänstra sida i gen med mina ben uppdragna mot magen .

Men det kommer nog det med så småningom hoppas jag.

I går kväll så kom Jean-Claude och Alain hem för att laga pankakor tilll oss. JC är fortfarande sjuk han har åkt på en rejäl förkylning med ögon inflamation . Så att han ska köra mig i morgon är nu helt ute slutet jag får ta qambulansen till Surene. Att min egen bil det vill jag inte då jag fortfarande går på droger enligt min benämning  men enligt läkarna så kunde jag om jag ville köra skälv men nä tror intr detta är en princip sak bara för min del .

Man kör inte bil skälv när man går på ganska så höga doser av dollipran 1000 mg plus en annan drog .

Emelie tog i alla fall ett kort på Jc i går för han såg väldigt komiskt ut i sina solglasögon och kebba på huvudet för han tålde inte ljuset det stack fruktans värt i hans ögon stackarn .

Så vad står det på chemat i dag då??

Jo fröst ut blir ju medeciner och kolla sockert sedan min egen lilla putit frukost till dom första medecinerna .

Rnut 0800 så är det dags för nästa medecin intag med riktig frukost . och där efter stryka och packa min resväska inför morgon dagen .

1726

Sissta natten med Emelie då jag ska till foch i morgon och em kan inte förlja med då hon ska åka hem till Sv på tisdag JA VILL INTE alls åka utan vill stanna hema med Emelie frör närt jag kommer tilbaka så fins hon inte här hema utan då äe hon hema i SV borås i gen. Och jag blir ensam i gen tills den den 16 decmber då komer Lina med tvilingarna dess och jess

ÅÅ vad jag önskade att alla mina barn och barnbarn kan vara här samtidigt så jag bara kan få passa upp dom med mat ocjh körningar fram och tillbaka. Och en massa godis saker,

Varför ska livet vara så himla orättvist jag vill ha min barn och barnbarn om kring mig herla tiden ja jag vet jag öär väldigt skälvisk just nu men jag vill JA VILL .

Känner mig som mamma sacans kött bulle fortfarnade och min vikt ligger på 85,5 kg  så jag ska ner 25 kg till

För just nu ser jag hög gravid ut .

Så om jag ska gå ner på ett år så ska jag ner 2,8 kg i månaden undrar jag om detta fungerar för min del .

Urs känner mig ganska så sentimintal just nu Emelie sitter och pratar med Joakim via skyp och webbcam tänk om jag kunde få ha alla här nere nu .

Så jag vet inte när jag kan komma ut på internet i morgon jag åker med ambulansen runt 0545 i morgon bitti för jag ska vara där kl 1100 och sedan vet jag inte när jag kan eller får åka hem ,

Ynk moste packa oxo det har jag inte gjort ännu TRÅKIGT  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar