Populära inlägg

söndag 30 oktober 2011

2011-10-30 SÖNDAG

God morgon på er alla  men även kväll.

I dag vakna jag vid 0330 .

Å vad jag hatar att vakna så här tidigt och jagg kan inte ligga kvar i sängen alls ,

Jag hostar fortfarnde som en kakkfe kokare spottar och fräser ,

Värken har nu  till tagit mot nack partiet och över mot vänster sida så jag hoppas och tror av hela mitt hjärta att denna hostan kan gå över nu för deta är inget roligt alls att ha.

Ja så nu sitter jag här i gen vid datan och på börjjar min raport som jag ska lägga ut i kväll på min blogg .

Och nu väntar jag på att klockan ska 0700 så jag kan få ta min medecin Prograf för att sedan gå över till mmer godare frukost vid 0800.

På chemat i  dag är detatt åka i väg och tanka bilen för den gapar tom tom  så nu har jag skrivit upp vad gatan heter till AS24 där jag ska tanka hihi. Hoppas bara jag tar mig dit oxo kan va en bra ide tycker jag .

Okerj ingern bra dag alls i dag hostar men får inte upp så mycket slem som jag önskade att jag fick .Känner att det finns mer som ska upp men jag tror nog att det värsta är min plötslighga hals bränna som svider i halsen eller strupen det brinner som sagt var . går inte detta över så får det nog bli ett samtal till Foch på tisdag menjag önskar och hoppas att det går över snart .

Trötter är jag oxo enormt jag får ju inte sova många timar om dygnet och sockret hoppar som en affla gnu inte stilla här inte onej antingen jätte jätte högt eller så liger det runt 88 så jag hat ett ganska så stort irlands problem hehe

Det där med transpplantationen det var ju en pis off kaker men nu börjar det riktiga antar jag med illa mående kallsvettningar och öm över bröst korgen det är väll eftersviterna antar jag. Ja jag vet jag ska inte klaga för jag har haft det rena rama semmestern gent i mot vad andra har haft från början . men i bland så vill jag oxo klaga fan i dag har jag uinte ens kommit ur min pyamas ännu och nu är det ju ingen i dea alls hihi det är ju natta sanart.

Men jag önskade att allt var i sin ordning så jag kan hitta på mer på dagarna för i dag har det varit en svart dag dag för mig inget roligt alls dåligt med mat för jag mår inte så bra illamående yrsel skakningar kallsvettas.

Sedan har jag åkt på ett absitines besvär jag vill ha GLASS men att äta glas är ju samma sak sdom att ge mig mer slem det blir för mycket mjölk produkt av det hela men jag är så sugen så. Och med detta så slutar jag för idag för jag är fortfarande trötter . vi höres i morgon i gen  

1 kommentar: