Populära inlägg

söndag 9 oktober 2011

2011-10-07 Fredag

Och Fredags morgon eller formidag nu kl ar 0949 och jag har fatt mina  mdeciner och min smorgas och kaffe ; fatt min masage pa mina ben o fotter samt en snabbis pa ryggen pa bara 15 min men det kans skont anda;

MM Moste ringa JC och be han ta med mina adidas skor hit lite lattare att ga i dom an tanga da jag nu har stod strmpor sa blir det lattare att ha domda skon inte sitter runt stor tarn;

Nagon gang i dag sa ska jag byta avdelning men vet ej nar det blir ledig utan det blir under dagen ;

Och jag ska ju ingen stans sa for min del ar det ganska sa lugnt anda sa att saga hihi  tar mig inte sa langt sjalv annu hihi:

Sa nu sitter jag och vantar pa att mina gossar ska komma med en rullis sa jag kan fa skjuta runt dom i rullisen runt avdelbningen;

Ja da har man bytt avdelning da i gen; Fran uppvakningen till intensiven och fran det till sud 4 rum 421 och jag fick ta min vikt i dag det var inte sa affla kul moste jag saga vagen stanna pa 90 kg,

Ch jqg forstar fortfarande inte varfor dom skull ha upp mig i vikt sa mycket for att sedan kampa som en javl bla vall for éat ga ner til minst 86 kg hade jag nu stat kvar pa min vikt pa 54-56 kg sa hade jag int behovt lagga sa mycket energi pa att jobba md sadant onodigt som detta varit ;

Dar ar jag mycket mesviken pa alla dessa dietister och dietisiers doktor hade varit bra om dom kan enas m en sak  stallet for attha flera olika; En vanlig manniska hade nog inte klarart av denna prestation smjag gjot forst kampt i over 1 ar for att ga upp i vkt och seda kampa pa 2 manader for at forlora minst 15 kg inte konstgt att min kropp kanner sig snuvad pa nagot satt;

Men om lget ar nu sa ar det ju bara att ytterlia barabatt gilla laget och kampa pa vidare utan nagon som hels-t av pardo eller urakta utan bit i hop karring och jobba pa ;

Ska vall erkanna att det kanns oxo som et litet bak slag att fa flytta upp till den fria avdeningen for har ar det mer sura miner an glada dom ar allmant tjuriga och griniga har tyvarr ; Jag har nog inte sett en enda syrra dra pa sin mungipa ;( ;( vilket gor att nu moste jag kampa pa hordare sa jag kommer har i fran fortare  a fort for har vill jag absolut inte stanna for lange da tar jagt halre och aker hem; och kan fa positiv styrka i stallet for bara negativa vibbar vilket forstor mig lite pa ett satt;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar