Populära inlägg

fredag 14 oktober 2011

2011-10-13 Fredag och 1 dag kvar

0400

Okej nu blir jag sur na&r jag nu antligen kan fa sova ja da ska man vakna av att man behover ga upp for att kissa ; och sedan ar det ju bara sa skord att forsoka somna om.

Lag seda&n o vred och vende pa mig tills kl blev 0530 sedan gav jag uppsa nu sitter jag har och borjar med dagen forsta handelse; och det var vakna for att kissa mm; om 1.5 tim sa kommer skoterskan in for att e mig de 5 forsta tabletterna och sedan blir det tvattning badda sang och pa kladning;

En svang till traningen for att runt 11 tiden sa kommer Jean-Claude for vi ska pa lektion att leva och ata med nytt organ ochaven en kort insulin skola for i morgon aker jag hem ljuva hem;

Det kanns sa otroligt att jag far aka hem for det var eller finns ju inte med i planeringen fran borjan; Nop tanken var da att jag skulle slussas till Lille sjukhus for att vara dar och sedan vidare till Dunkerque for att sedannkunna komma hem; mmdet blir inte sa jag slussas ut direkt da ja ligger sa pas mycket fore dktorna att har inga mer verktyg att ge mig utan nu ar det hem miljon som ska gora sitt;

0920

Sa dar nu har jag intagit min frukost med start av 15 olika tabletter inklusive 2 stora c-vitamin brus och en organge vatska som ar for mina nya tvilling gubbarna lung for att dom inte ska fa svamp och till behor tilldenna exklusiva frukost fick jag 1 bagett med 10 g smor och 10 g jame 1 kopp kaffe 1 yogurtsom lite extra till tugg hehe ja jo sa tog jag min insulin spruta oxo pa 1 mologram inte mycket men gor att mina hander slutar att dara i alla fall hihi;s nuska jag vila magen lite efter en grundlig tandborstning for det ar valdigt latt att fa mun och tung svamp med dessa medeciner. For att sedan gora ett besok pa gymet forst ut blir nog cycklingen tror jag sa tar jag a bandet i eftermidag mellan lektionerna som vi ska ha i dag :





0945

na nu har jag vilat magen sa nu ska jag ga till traningen for att cyckla i hjal mina 25-30 min sedan blir det lektion pa hogb niva med insulin och sprut penna och matte ynk matten vill jag helst skippa men tyvarr bgar inte och sedan kommer J-C och da blir det en genom gang med insulin och vad jag far ata och inte ata plus alla mina medeciner

10.36

7.65 km vart det i dag pa 30 min pa cyckel inte sa illa pinkat faktiskt tycker jag sjalv . haha fast min rumpa den somnar efter halva tiden forstar inte att det ska vara sa krongligt med att ha mjuka dyner pa traning cyckel varfor moste sitsen vara av sten for hihi; nog som har lust att ta patent pâ att fixa mjuka dyner till tranings cycklar hihi.

13.42

Middag av klarad med medecin och insulin so nu ska jag vila magen och lata maten smalta lite; sedan bar det av till gymet i gen for att ga pa gabandet och sedan har vi fler besokn att vanta nu pa eftermidagen da jag aker hem i morgon:

15.38

Sa nu har jag gatt pa ga bandet i 30 min sa nuar jag svett i gen phu och inte far jag dursa annu mm ett i lands problem for min del;kanner mig som en sketen gres sissta gangen jag tog en durs vatr den 24 september sa prata om att vara aklad bla; tur ar att emelie kommer for da ska hon fza tvatta min rygg i alla fall och mitt har for det har jag bara fatt tvatt 1 gang under denna perjorden sa prata om att kanna sig sketen ynk;  Sa nu vantar vi pa att insulin skoterskan ska komma och en doktor till ska komma och prata haha jag vet inte nar jag kunnat pratat sa har mycket och skrata samtidigt utan att bli bla gra i ansiktet och is bla om handerna och fotterna ; men jag kan saga att det aren skon kansla att kunna prata o skratasamtidigt hihi:
20.35
sa dar nu har jag intagit sissta kvals maten har fram till den 26 oktober och gudarna ska veta vad det kans skont;
For om jag ska vara arlig sa ar jag affla trott pa dessa sjukhus nu vill inte vara har langre
Det tar enormt pa krafterna att vara glad och positiv fast jag hater en del har pa avdelningen en del tror att dom ar beserviser och att dom vet battre an vad jag vet om mig skalv ;
snor valpar sager jag bara ;
Vist ar mer an 80% bara positiva och har tid att lysna pa mi knagliga franska men en del dom bara drar pa axel och sager jag forstor inte vad du sager dom har jag elt enkelt slutat att prata med jag ser i genom dessa manniskor nar jag moter dom i koridorren ; Vill inte odsla en massa dalig energi mo sadana manniskor som inte ar bra for mig alls ;
Sa i alla fall sa kommer detta att vara sissta naten pa over en vecka som jag komer ut ur deta sterila bygget  och det ska bli gudomligt skont att fa komma har i fran tro mig;

1 kommentar: