Populära inlägg

söndag 9 oktober 2011

2011-10-06 TORSDAG.

Sa nu ar kl1038 och jag har fatt tvattat av mig fatt minn morgon masage och blivit ompyslad en stund;

Frukosten bestod i dag med 15 olika tabletter en spruta med 20 ml gulvatska kaffe med mjolk 1 brodbit 1 10g smor 1 st 15g apricos marmeland och 1 ygourt det var gatt;

Jag har nu ett ganska sa stort problem fast i gentligen litet men for min lilla mage har ju fat sig nagra rejala smallar under de senaste 4 manaderna sa, Ja det orja i gar kvall om tt jag kande att jag behovde gora kaka men ak vad jag bedrog mig jag kan intetrotts att jag fr mag medecin sa det ska varara lattare att kaka;

 Sa nu sitter jag har med en svullen mage oxo pa detta, Men min lakare har lovat att fixa medel under dagen sa jag kan ga pa toaletten  som en normal manniska  hi gen;

Pa ett mycket vridit konstigt satt sa saknar jag nu katterern till min lilla blasa jag har mm man blir nog ett litet psyk-fall har trots  allt;

Som sagt man saknar inte kon i baset forans baset ar tomt sags det ju ;)

Och nu ska jag satta mig en stund pa stol nr 2 och filosifera lite och ska be att jag kan fa komma med nagot i dag i alla fall av min kaka hihi nagot ska ut i alla fall det kanner jag ;

Ja just det min kostym mannisko kostymeneller skinnet harvblivit aldeles fmr litet

Helt plotsligt men tydligen vanigare aan vad vi sjalva tror;Det strama’r enormt mycket runt om brostkorgen dar alla sommar ar haha later som jag ar en tras docka hihi va kuligt Trasdockan Klar haha;

Jag tror att pa fullaste alvar sa har dom skart av skinn fran mig for sa strama inte skinnet forut pa mig inann transplantatonen och i moreses sa var det ohardigt att ha denna verk som klev fran ingen stans till att vacka mig med en 10 pa skalan om att ha ont inte kuligt men nu kanns det att jagt har blivit op i alla fall;

Sa antligten fick jag ut en stor affla stern bummling ajaj det gjorde for affla ont och givet vis sa sprak jag i andtarmen sa det blodde ha va fan ar detinte det ena sa ar det det andra ingen i de att skrika blod over det det gar ju over i alla fall; sa nu ska jag kolla lite tv och forsoka hitta min andnings rytm i gen hihi:

Sa nu har jag kort runt pa mina goe kilar i rullstolen 2 pa stolen och jag bakom och puttar runt dom har en harlig kansla hihi;

Hadde oxo en dispyti dag med en av doktorerna for jag ligger fore dom pa chemat som dom foljer tillpunkt o prika men han har inset att det ar ingen i de att forsoka att stoppa mig utan ge mig verktygen sa fixarejag det pa mitt satt och da gar det fortare oxo ;

Som sagt var sa ska jag ju inte kunna putta runt folk i rullstoll redan med rak rygg och inget smart stillande fore eller efter bara vanligt hedeligt vatten det gor susen dat;

Men jag har kul ochdet ar ju huvudsaken i alla fall sedan far ni andra saga vad ni vill men detta ar jag anvanda negativ till positivitet ar min brygd har i livet ta inte smart stillande bara for att slippa smartan anvand den till att gora nagot positifvt i stallet ;For vist ar det skonare och vara allert an att vara ett affla smobi det tycker jag i alla fall med lagom av ra humor  och att kunna diskutera doden och de levande thingen:

Middag i dag bestod av 1 omelette pa agg o vatten 1 dl rodbestsallad 1 yougurt 1k-kornfleks  sa ja en konstig middag oja men lite battre an forut ,

Och eftermidagen lopte pa som vanligt jag ut med rullisen for at ga 5 varv runt ela avdelningen med givet vis personal som sittr i rulisen hihi;

Kvalsmaten var till min belatenhet i alla fall 1 kop the 2 sma sandwich 2*10 g burre1*10g ost 2 skivor jambo fume 1 yugourt med en k-kornfleks med coklad sa antligen far jag vara nojd 1 kvall i alla fall;hihi

Men det ska tydligen bli batring pa min mat jag kan bara inte atta nar nagon tagit en slev och bara slevat upp maten pa vart annat  onej  var sak har sin plats pa tallreken sa ar det bara;

Men jag ar nojd i alla fall ringde till Lina i dag hon hadde varit hos Asa for en rotfyllning ya vad det most gora ont men hon gjorde det i alla fall skont for henne ; Sa nu kan hon snart bli vark fri oxo;

Sedan prata jag med emelie och tant sara emelie var uppe hos henne i dag och tuta runt med henne i skara skovde med monejd sa da fck jag passa pa att pratat med henne oxo och hon lovade att tala med mamma Anette i kvall och halssa fran mig ;

Jag soàm sagt det var en diabets spruta ialla fall fore maten fast bara med 1 enhet denna gang sa jag jag sager ingetb sa har jag inget sagt vi far se vad tiden har att utvisa for den delen;

Nu ar kl 1939 och jag ska nog fundera pa att lgga upp minna fossingar olite dom ar ganska sa svullna faktiskt ave om jag har stod strumpor sa svullanar dom anda ;

Men jag raporterar om morgon dagen i morgon ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar