Populära inlägg

lördag 2 januari 2010

2 Januari 2010

Det är 2 dagen på det nya året.
I går vart det inget jort alls bara slappa o spela lite. Var ganska så och är fort franade besviken på en viss person att det ska vara så svårt att säga ordet FÖRLÅT för står inte detta,
I alla fall så fick jag ett kort från Rune och Ingmarie jag sände nämligen ett jul hällsning till dem oxå i år som jag scrappade alla som jag sänt till har antingen sänt till mig eller tackat för det jul kortet de fick förutom 1 fam vilket gör att att dem sänder man inget mer till. Min filosofie är att varför ödlsa en massa god enrige på något när man inget får tillbaka mer än tyst och tomhet.
Nä liver är mycket mer värt jag tar hand om de mänsikor och värnar om de människor som ger mig glädje och energie på så vis så slösar jag inte med min genen att bara ge o ge och inget få då är det inte värt längre något.
I alla fall till baka till Rune o Ingemarie jag har inte pratat med dessa personer sedan en begravning och det är minst 4 år har jag för mig kan ha fel där.
Men i alla fall fick ett kort där de hadde skrivit en massa och inte bara God jul och gott nytt år som jag gjorde.
Så min tanke är nu att efter att Emelie har åkt hem så ska jag sätta mig och skriva i hop ett brev varför jag är här m.m dom undrade arför jag var i Frankrike m.m.
Ska också sätta mig att göra en scrap book till mammi altså Virginies mormor som jag kallar eller vi alla kallar mammi.
HOn vill så gärna ha en av James Alan m.m hon är mycket gammal lite över 90 år och tyvärr så fick hon vara på sjukhuset över juafton på grund av vissa omständigheter men är nu hemma i gen.
Ni som undrar över hur det går med min sjukdom kan jag berätta att både herr ont och fru illa mående finns troget vid min sida tyvärr måste jag säga. Men jag försöker att leva med dem så gott jag kan.
I dag är schemat som så att jag och Emelie ska i väg här nu på morgonen för det aldeles sissta inköp för hennes del då hon tar flyget i morgon SNYFT vill ine att hon ska åka men tyvärr så måste hon hem till kalla Sverige för att jobba.
så det blir magasin, aldie, 1,2,och 3€ butiken och till sisst aoursa,
Och i kväll ska vi till NIcolas och Julia dom har inflyttnings fest i kväll,
och jag ska få min älskade data till baka.
Jag har bränt i träd deras namn på 2 salads bestick till dem och tänkte jag skulle leta efter en salad skål eller dyligt sm tack för hjälpen. Då jag inte fick eller får betala för det som han byt ut på min data bland annat start knappen och fläkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar