Populära inlägg

söndag 3 januari 2010

3 Januarie

En mycket tråkig dag här nere i Dunkerque.
Har nu kört Em till flyget och komit hem till en mycket tråkig stämning här hemma.
Förutmjukad så till den milda grad som jag blev nyårs afton det vill jag absolut inte vara med om en gång till.
Att inte ens kunna säga föråt är så jävla lågt så det finns inte. När man gör misstag eller gör någon illa så fns ordet förlåt på Svenska i am sorry på engelska och på franska excuse-moi ja det finns på alla språk finns inget språk som inte har förlåt jag har bettet mig illa.
Att inte ens förstå när man är över 50 år det är för mig väldigt konstigt.
Men som sagt där spriten går in går vetet ur.
Hoppas att jag alldrig mer MÅSTE fira både jul och nyår här nere om man ska bli så förbant förumjukad både som mäniska och vart man kommer i från.
Men som sagt man vet ju vart dennna mäniskan står någon stans. Och vilka fötter den den står på.
Som jag sga inann så hadde jag önskat att det nya året hadde med sig annat från början men inte utan det börja med detta vilket jag hoppas att det inte fortsätter.
Just nu får jag bara tänka på mina nya lungor och hoppas att det blir så snart som möjligt.
Och samtidigt hoppas jag att Joakim kör lungt och säkert upp till Linköping för at hämta Emelie och att Emelie kommer till skavsta för att sedan ta flyg bussen till Linköping säkert.
Och att de sedan kör lungt hem till Vikafors och JOakim sedan vidare hem till Borås .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar