Populära inlägg

måndag 18 januari 2010

18/1 Januarie

En mycket trevlig för midag i dag jag säger jippi, hurra hur konstigt det än låter.
Det gör ont och jag är helt slut efter detta 3 gånger i veckan .
Men dom har bestämt nu att de som är värst ska få fortsätta med den bahandling som de starat med vilket innebär att jag nu har månadgar från kl:0830 -12:30onsdagar från kl:1330-1730 och frdagar från kl:0830 till 12:30 upptagna i gen jag blev jätte glad när Alain ringde och sa att policklinicen hadde ringt till han och sa att jag var välkommen på onsdag som vanligt i gen.
Som sagt det måste göra ont och vara jobbigt för att man ska få må bättre det bara ärså.

Och nu ska jag snart till LIlle för att höra vad min professor har att säga om min tur på transplantations listan så det åter kommer jag med senare vad som händer.

1 kommentar:

  1. Åå vad kul att du får fortsätta med träningen :) Då blir de full rulle nu i veckan igen då!

    SvaraRadera