Populära inlägg

tisdag 5 januari 2010

5 januarie

Ja då har man varit på cliniken och fått sitt 13 tonde antirypsin droppet och nu är kl: 14 46 och både her ont och fru illa mående står och klappar händer.DEt bara snurrar i huvudet och maten jag åt i morses åker upp och ner som en hiss som alldrig kan bestämma sig vart den ska stanna.
En ny känsla har nu kommit fram jag fryser som jag vet inte vad men neligt Doktorn Arron så är detta mer normalt att man kan frysa jag till hör ju den gruppen tyvärr som mår sämmst av att få antripsyndroppar men vad ska jag göra tar jag dom inte så är jag garanterad död om 6 månader och det vill jag ju inte.
Funderar skarpt på om jag ska ta och hoppa in i ett varmt bad om jag nu kan få varm vatten förstårs. Det är ju inte hundra här alltid att man kan få så hett vatten.
i dag vägde jag 67,5 kg på vågen så jag har tagit vikt värkligen gentemot mina 54 kg jag hadde inann, Vist är det bra att jag tar vikt men inte min plånbok tyvärr hehe jag har ju hafft denna vikt nu i över 4 år så jag har ju liksom bytt garderob från storlek 40 ner till 34-36 och då var en del ändå förstora till mig. Fast nu kan jag absolut inte få på mig denna storlek utan måste gå på 40-42 vilket känns ganska så skönt ändå fast min plån bok gapar tomt och min garderob ropar allt är för littet till dig du måste köpa nytt i gen. ff det blir så dyrt om jag ska ¨ålla på så här,
Jag hoppas värkligen att jag är nr: 1 på listan så jag får gjort min lung byte ganska så snabbt för som sagt det är inte så kul att vara här längre då jag inte har någon att prata med om dagarna alla jobbar m.m.
Nopp nu ska jag göra slag i saken ska hoppa in i durch och tvätta håret oxå så kanske jag kan bli varm och samtidigt lndra mi värk i mitt sklett som värker så jag tror jag blir knasig hehhe kanske inte kan bli mer än vad jag är men hoppas jag kan gå ändå lite till hahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar