Populära inlägg

söndag 10 januari 2010

10 Januarie

i dag har det inte varit många knop på mig är ganska så trött
Jag var ju ganska så sent i går och tyvärr så har jag en inbygd klocka i mig så jag vaknar till 98% alltid 0545 alla mornar och sedan kan jag inte ligga kvar för jag ja måste bara gå på toan. Ja och sedan är det ju försent att gå och lägga sig i gen för illrana vaknar ju när jag kommer upp o går på toan och då vill dom ha sin frukost.
Så jag har inget annat att göra än tt trycka på kaffe jag berätta ju förut att jag alltid ixar kaffet kvällen inann jag går o lägger mig hehe lat som jag är.
i alla fall så har jag bara spanat in den nya sy maskinen som Jean-Claude köppte och jag har oxå skrivit in mig på toyota hem sda för sy maskiner . Hehhe hadde ingen anning om att dom även gjorde sy maskinner och inte bara bilar vart ganska paff faktiskt . men dom startade 1946 står det på deras sida hehe som sagt alltid lär man sig något nytt varje dag.
ja annars har det inte hänt så mycket mer än att jag tog hand om disken efter dom i går och städda upp lite aefter dem.
Och givet vis det vanliga syslorna som jag gör ger de små frukost och sedan rensar deras lådor. har inte ens varit utan för dörren i dag hehe.
vilket märks för jag är redan kanon trötter sitter redan o jäspar stort heh.
Och nu titta jag på klockan hhe inte konstigt att jag är lite tung andad jag har ju inte tagit min medecin kl 1800 så det är bäst jag går o tar det på en gång för det blir så jobbigt om jag blir för sent med dem.
I morgon så åker jag ännu en gång i väg på andnins gymnasticken så jag berättar mer i morgon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar