Populära inlägg

måndag 25 januari 2010

25 januarir

I dag är det en sådan dag då man bara vill dra tecken över huvudet och försvinna i det blå ,LÄgga näsan i vädret orkar inte bey mig. det känns bara som skitt allt jag gör allt jag säger , Fryser som en hund har mys kläder på mig samt 2 tjocka filtar huvudet känns so´m on det ska sprängas vilen sekund som hälst. mina ben dom värker så jag har tilll och med ont i fingrarna när jag skriver.
Ser dubbelt gör jag i dag vill bara lägga mig ner o sluta mina ögon.
var på andnnings kursen det var inget bra resoltat i dag.
DOM TYCKTE JAG SKULLE TA MIG HEM O SOVA I MINST 20 MIN I DAG SÅ JAG BLIR PIGG I MORGON sa dom,
jAG har c:a 22 garader i lägenheten men det känns som is.
Nä jag ska ta o gå vila ut nu en stund så får vi se om det hjälper.
jaha då har man sovit minst 20 min hehe vart lite mer och jag har feber 38,8 så jag ska nog bara drika lite vatten o gå till baka till sängen m.m ska nog oxå ta på mig pyamas inte så skönt o mysigt att sova i jeans o tjock tröja.
i morgon är det antetrypsin drop så jag hoppas att min feber går bort tills i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar