Populära inlägg

tisdag 12 januari 2010

12 januarie

och det är min 14 -de gången som jag nu får Antitrypsin dropp.
Denna gån så fick jag 1 + 1/2 till så den lilla familjen utöka sig ganska så snabbt tyvärr.
Så nu har jag Herr ont Fru illa mående barna frossa och kyla så jag hoppas verkligen att det inte blir fler barn i denna jävla familj ursäkta språket men jag är så trött på att gå konstant och må illa samt att konstant ha ont inuti i alla mina ben. Och att nu ha både fossa och kyla på detta det är inget som jag ens önskar mina värsta finende.
jag bara väntar på att de ska få mer barn som typ huvdvärk , diare, ja det finns ju hur mycket som hälst.
Men desstu värre finns det inget dom kan göra eller ge mig mot denna familj utan jag får stå ut jo det finns ju en sak som doktor Arron sa till mig i dag när han såpg att ag börja bli nästan grön i ansiktet att vi ka stoppa men du vet ju ut gången som han sa.
Va faan stoppa nu alldrig i livet och jag klagar som galen antilop sedan ett par veckor till baka men jag hoppas innerligt att mina älskade vänner säger till mig om jag klagar för mycket.
För jag vill ju inte att det ska vara eller bli tråkigt att prata eller umgås med mig bara för att jag bara klagar då får jag eller måste jag skärpa till mig.
Sedan att jag kan med att klaga här på bloggen det hoppas ja ni förstår jag skriver detta för att ni andra som ev får eller ska få antitrypsin dropp så ni vet vad som ni kan vänta er.
Jo just det det kom en liten snor unge i dag o fasna i min mun sandpapper nr: 5 som sitter runt hela mun gommen tungan och på sidorna.
Så denna lilla familj får jag dras med tills det blir dags.

Men tro mig det är värt all smärta alla dessa olika färger som kommer i ens ansikte och all denna träning som jag även gör.
Vist gör det ont jävligt ont i bland.
vist är jag dödligt trött på detta ingen kan säga något annat.
Vist är tråkigt att jämt vara dödens trött när klockan är 19:30 ögonen går i kors och när klockan är 2100 då orkar jag inte mer.
Men jag väntar med spänning på när det ska ringa då är allt detta väer till varje pris oavset vad.
efter min 14 gång så åkte jag i väg o köpte mig en shoping vagn för jag orkar inte bära allt gynastick kläder samt bad kläder m.m tillbehör till det blir ganska mycket så det blev denna lilla gråa sak .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar