Populära inlägg

tisdag 12 januari 2010

12 januarie















I dag var jag ooch tog mitt dropp efter detta hadde jag c:a 15 min inann torget skulle stänga så jag tog en sväng runt med bilen o hitta en parkerings plats hihi .
Tyvärr så var inte min kille där som han beukar han var inte där när Emelie var här häller .
Men jag hitta en annan kille som var lika duktig på engslska och mycket snäll och tillmötes gående hihi ja jag måste ju bara pruta hehe det är som en drog jag måste pruta när man går på marknad så är det ett måste.
I alla fall så fick jag tag på 2 st gråa tunikor ja det fanns mer men jag hadde inte mer i plånboken eller på mig och jag hadde inte så det räkte häller i gentligen men han var snäll hihi.Det skulle ha kostat 35 € tillsammans men jag hadde bara 22 € i plånboken. Så jag sa till han att okej jag tar bägge men jag har bara 22 € kan du gå med på detta och ett stort lende samt lite lady ögon jo de kunde han göra det var inga problem om jag kom till baka nästa tisdag och handla lite till hehe.
Jap och till baka ska jag för han hadde en sådan underbar jacka som han sålde för 35€ men han kunde tänka sig att gå ner till 25€ om jag värkligen kom nästa tissdag och jag berättade att jag kommer om jag hinner för jag är på sjukhuset varje tisdag och får drop anitrypsin drop. Hehe trot om ni vill men han viste vad detta var mycket väl sa han och tyckte väldigt synd om mig men sa samtigt att jag såg väldigt pigg och glad ut .
SÅ dagen vablev bra i alla fall trots allt .
För i lördags så fick ja ju en symaskin oxå hehe så nu ska jag sy här oxå mer att göra för jag har ju så lite att göra här hehe.

2 kommentarer:

  1. Hehe du måste ju vara prutandets mästare hehe :) Hur lyckas du?! Ja får nog gå en kurs hos dig tror ja hehe..Å tröjorna va ju jättefina!! Ja vill oxå ha mysmarknad på tisdagar!! :) Kram vännen

    SvaraRadera
  2. hehe ja du får nog fråga Emelie om hur jag prutar hihi kan ju även pruta i affärer i bland fast det gillar inte Emelie.
    Men du är hjärtlig välkommen hit ner det vet du det är bara att ringa hälst före du tar flyget för det tar ju lika lång tid att flyga som för mig att köra till flyg platsen hihi

    SvaraRadera