Populära inlägg

torsdag 28 januari 2010

28 Januarie

oj oj här har jag vist legat på lat sidan ser jag ojoj det ska nu försöka att ta i gen hoppas jag.
Som sagt har ju haft andnings kursen 3 dagar i rad så det är nog därför som man ligger efter tror jag hehei alla fall så tog jag några kort o Katite tog på mig när jag cycklade och givet vis så var den lille /store clownen Ludovic med.

men men det är inget att göra något åt hehe han är en kul kile som gör det lättare att träna. han leker ofta med tavlan när vi cycklar eller när vi går på bandet oftast är det typ hänga gubbe men det kan oxå vara som så att vi ska säga vad han ska förställa hehe lite kuligt blir det för jag hänger ju inte med så jätte bra men i alla fall.

Som ni kankse ser så har jag elektorde på mig som jag efter mäter hur hjärtat fungerar efter en cyckling men även före och sedan efter en vil stund med någon härlig soft musik som ex havs brus med delfin sång.
Jag har ju även grima som jag prata om förut ni som vet hur en sådan ser ut ser förhoppnings vis att jag har en i näsan den går på 2 L som jag andas in dagligen. Fast jag behöver ju ointe griman om jag bara ska till affären o det är skönt.

Vi tittar mycket på still bilder oxå med våran psykolog pratande kille.
Fast det är ganska så lätt att förstå han på ett sätt jag lysnar fast jag svara på engelska hihi.
men till hur jag mår ,
Jo jag kan ju bekräfta att hela famijen finns med mig ännu fru illa månede hon kommer och går i skov nu mer fast her ont han fins hela tiden barna feber o frossa var värkligen i gång i början på denna veckan så även barnet feber var med på ett hör där oxå.
ÅÅÅ vad jag längtar tills jag ska höra min telefon eller biper ska ringa från Paris och säga att jag är välkomen . Nu när jag är så här långt så tycker jag att det ska kunna gå snabbare hehe men tyvärr så är det ju inte så jag måste ju vänta på donator och allt ska ju stämma så det är ju ett helt företag liksom iann jag kan lägga mig på op bordet.
Fast jag måste erkänna jag har väldigt svårt för att vänta just nu ni vet när man var liten o vänta på omten ungefär så känner jag mig hihi lite konstig känsla men lättast att förklara så här.
Alla är helt underbara mot mig och dom har även hört av sig till både Jean-Claude och hans bror Alain för att bekräfta att allt går som det ska och att det är en fröjd att arbeta med mig. hihi då sträker jag på mig för även om jag inte fattar allt hela linjet ut så följer jag med ändå på alla träningar m.m jag har ju ögon att se med i alla fall ehhe så då blir det ju inte svårt att hänga med.
Det som är näst värst av väntan och hela familjen är att jag nu mer ständigt har en konstig metall smak i munnen och att jag får sår på sidan av munen vid mun gipan så jag blöder konstant efters jag inte kan hålla tyst tills det har en till stymelse till att läka det är ju bara under nattenhehe men även där pratar jag på j-c säger att för en 1 veckas sedan så har jag börjat att prat mer o mer i sömnen och det är en blandning mellan engelska , svenska och franska.
Jag prata med doktor Aron om detta han sa det är fulkomligt normalt för nu när alla trådar håller på att fläta sig samman så blir det ju närmare o närmare som man kommer till dagen D . Även om jag inte är nervös så är man i alla fall lite gran det o det ger sig an på nätterna fast det är bra sägs det att man är lite nervös ändå.
Fast manska lägga sig på op bordet med got mod och ett glatt sinne och jag har ju fått en under bar mantra av min dotter så den ska jag ta med mig. Tänkte oxå åka i väg och handla lite nya pyamas samt under kläder och mys kläder som jag ska packa ner för Aron sa att från och med nästa vecka så kan allt hända så då är det bäst att ha en väska som är packad och klar hehe nästan som man hadde de sissta dagarna när man var gravid då hadde man ju oxå en väska som var klar barar att ta med när det var dags hihi.ska se om jag hittar lite saker i morgon så kan ja fota o läga ut här sedan på det jag köpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar