Populära inlägg

fredag 15 januari 2010

15 Januarie

KOmm som vanligt till Andnings kursen. Parkerade bilen som vanligt gick i väg till kini killen som vanligt och där efter så satte jag mig utan för våran lokal för att vänta och ja vänta klockan blev 0840 då kom Ludovic en av sjuksköterskorna och jag tyckte det var lite konstigt för han var inte om klädd alls mm konstigt sa ja till mig själv.
Han började på franska att berätta något fatta bara en dal av det om att vi kunde inte ha träning i dag för det fanns inga läkare på området det var vad jag fatta.
Så jag ringde upp Jean-Claodeså han fick prata med dem och höra vad spom hänt.
Fick en större chok när jag fick till baka min mobil då hadde de hafft ett stort möte i går kväll och ledningen hadde bara sagt att vi stänger detta här och nu ingen för varning alls. Vi fick ju givet vis inte reda på varför det vart stängt bara så där men jag antar att det handlar om att man ska spara pengar även här inom vården.
Mitt dropp var oxå i faro sonen men dett lyckades vist dr Arron att rädda för han prata med mig efter och sa att jag fortsätter att komma alla tisdagar fram till febuari mars där efter blir dt på sjuk huset men han skulle säga till och vi skulle åka dit gemensamt för tt han ska visa vart det är,
Deta var väldigt synd måste jag säga för det var en bra sak även om jag svima och tappa andan m.m så var det för en bra sak ändå och det skulle bli bra i slut ändan var det tänkt från början. Även dom var rätt så ledsna att det blev stängt bara så där.
Men i alla fall jag har ju mina tisdagar så min familj följer med hehe den blir jag inte utan hadde faktiskt sett att dom hällre att fått get sig i väg än andnings kursen. Men men man får nästan alldrig som vill, men man får vara glad för det man får.
Så i fortässningen blir det bara skrivet om antitrypsin droppet men hoppas att dom åter upp tar denna kurs ganska så snart i gen vilket de trodde för då var jag redan in skriven sa dom och kommer att skriva här om det.
i Alla fall så har jag som ja sagt tidigare hela min familj med mig i dag mår jag inte så illa som ja gjorde i går har inte lika ont häller fryser gör jag men inte varm och ont har ja men det går ändå.
Vad jag bara vill säga oxå är jävla myndigheter runt om i världen dom förstår inte hur illa dom gör den enskilda människan när de drar ner på vården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar