Populära inlägg

torsdag 14 januari 2010

14 Januarie

Jag skriver nu några ader för i går orkade jag inte när jag komm hem.
Jag började ju min andnings kurs kl:1330 så det är ju på eftermidagen på tisdagar så jag är ju anska trött redan när jag kommer.
Men i går var det inget roligt alls jag började med att cyckla lite lätt och helt plötsligt så kommer Ludovic fram springades och vill ta syreprov och då visade sig att jag bara hadde 74 man ska ha 94 så han fick fram en grimma ganska snabbt och sate den runt mitt huvud så jag fick andas in han gav från början 3 l men fick höja till 5 l och sedan sakta sakta gå ner men jag hadde 1 l de sissta 5 min och där efter skulle vi vila för att sedan gå till badet.
Där hände det i en jag var i vattnet och helt plötsligt så försvan jag i vattnet så de fick tag i mitt hår o drog upp mig jag var så trött så treött efter detta så jag orkade inte skriva i går alls när jag kom hem .
Tur hadde jag oxå för J-C var med för att se hur det var så på så vis så slap jag att köra hem vilket var jätte skönt.
Idag har allt gått på halv fart har nog bara gjort 25% av det som jag hadde på min listab att gör men jag orkade bara inte jag fixa toalåderna åt min illrar och tog hand om disken och klädde på mig och satte på 1 maskin för jag ska ju träna o bada i morgon i en så då vill jag ju ha dt rent. men efter detta så har ag varit helt slut.
Hoppas att det blir lite lugnare för mig i morgon på cliniken för det som hände i går var inte roligt alls. Man blir väldigt trött och hängig efter att man syr gas. I alla fall jag blir detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar