Populära inlägg

lördag 9 januari 2010

9 Januarie

I dag vaknade jag med stans huvud värk inget kuligt alls en huvudvärk som gör att man mår fruktans värt illa och vill gärna spy.
DÅ är jag värkligen glad att jag redan dagen efter har gjort i ordning kaffet så det är bara att trycka på knappen. Gud vad ja älskar kaffe bryggare hehe den som kom på det måste ha varit en kvinna kan ju inte vara en man hehe.
I alla fall efter 4 stora koppar kaffe så gick äntligen huvudvärken bort och jag var nöjd för jag äter ju ganska mycket medciner ändå hehe.
Och här hadde vi full storm i dag så det blev ingen ut gång med de små häller så det blev operation städning i dag det damusgades tvätta golvet och jag han med 4 maskiner oxå.
Sedan kom Jean-Claude hem och vi åte en snabb lunch för han hadde budit hem Jean-Loooch Silvi hans fru och gevet vis så kommer ju ALain hit oxå.
SÅ vi åkte i väg till Aorsa för att handla till raclett som det skulle bjudas på nu i kväll.
Samtidigt så köpte jean-claude en frys en stor en och sedan köpte han ut en sy maskin till mig oxå en toyota hehe så det blev mycket handlat i dag.Så nu väntar jag bara på ett stort kylskåp oxå hehe det ska jag nog se till att han köper oxå för jag är dödligt trött på detta lilla kyl och frys vi har räker knapt 1 vecka ör oss 2 så ni förstår att det är behövligt.
Ni som känner mig vet att jag har stort kyl o frys hemma i Sverige även om jag är tjäv när jag är där så vill jag inte springa och små handla hehe.
Så nu medans jag sitter här o skriver detta så är dom här så det pratas bara franska så jag har då tid att fixa lite på datan hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar