Populära inlägg

torsdag 31 december 2009

31 December

Sissta dagen på detta år och fruktans värt mycket har hänt detta år.
Min hälsa blivit sämre mycket sämre. Men mina barn har alltid stält upp lika så mina underbara vänner som värkligen är vänner som jag kan kalla änglar Malin min lilla syster, Maria, Madelene. sara, Linda.
I dag har vi varit o handlat med Alain kl: 0900 till kvällen lite matt och dryck.
sedan körde jag Alain hem och jag och Emelie körde i väg för att köpa tradition på bageriet. Sedan körde vi hem direkt packa ur allt från bilen, för att sedata hisen till baka till bilen för att köra till yves och sedan clér. Och där efter hem.
Äta lite mat det blev Pomme och socker ärtor och lite dipp till detta,
Där efter så vart det operation stor städning skurning i ivar huset damsugning över allt torkning av golv allt detta gjorde förstårs Emelie för annars hadde vi inte varit färdiga i dag hihi.
Så nu sitter vi i var sin hörna med var sin data hehe .
JO föresten jag pratat med min egen data doktor Nicolas och min kära lilla ibm data är färdig som ny enligt han.
Så vi skadit på lördags kväll kl:1930 och då får jag min egen lilla kära ibm data till baka.
Och sedan är det Söndag vilket jag absolut inte tycker om för då ska ju Emelie ta flyget hem bububububububububuubububububububu inte kuligt alls att bli ensam i gen.
Okej jo ag har Jean-Claude, Alain Sylviane, Virginie o Nicolas men det är inte samma sak. Hoppas att Joakim kan ta semester snart för att kunna komm hit 1 vecka eller 2.
Eller om Lina kan komma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar