Populära inlägg

måndag 14 december 2009

14 december



En mycket trevlig för midag måste jag säga trots att både herr ont och fru illa mående är hos mig konstant och vissa timmar så är dom för jäkliga helt enkelt. Önskar så om jag får vara lite självisk att dom behagar att flytta ur min kropp för som sagt jag är ganska så trött på dom .
Men så kommer det något aldeles specielt det ringer på min port telefon o brev bärearen säger att han har ett stort packet till mig m.m.m.m vet att jag inte har beställt mer till de små 4 benta jag hadde bara beställt på 3 olika ställen och allt har kommit. Öppnar dörren står nyfiken och kollar när hissen kommer upp till 4 våning och ut kommer brev bärearen med ett stort blåt packet ser att det är från Sverige så jag skriver på papret och ber brev bäraren följer mee in till köket för att kolla vad det är som låter i packet det låter som om något är trasigt.
Det visar sig vara en burk med peparkakor som hadde gått upp så det var ingen fara med det.
I alla fall så var packetet från min älskade lilla syrra Malin hon hadde sänt en del i detta packet 2 pak safran 2 pak popqorn till micron i kartong after eigth 1 kort på Wilma 1 kort Liam 1 st röd hand dukt m vit text god jul 1 st röd gryt lapp m med vit text god jul 1 kartong choklad från cloetta, 2 påsar skum tomtar och till sist burk pepar kakor.
Så dagen blev väldigt bra i alla fall tack vare den underbara överraskning som jag fick av min lilla syster Malin.

Så i morgon är det tisdag i gen vilket jag inte ser fram emot då jag vet att både her och fru kommer att stiga jätte högt men jag det spellar ingen roll hur högt dom stiger hur ont jag har eller hur illa jag mår . I morgon måste jag till posten för att posta kort och sedan måste jag till affären för att fixa lite annat så dessa 2 får jag försöka att lägga på hatt hatt hyllan i bilen så länge såp får dom träda fram när jag är hemma i gen det blir ju som sagt ingen mat alls denna dagen mer än drycker som jag går på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar