Populära inlägg

fredag 11 december 2009

11 december

I Går satt jag nästan ela dagen o srappa jul kort och även nu på morgonen skulle i gentligen ha åkt ut för att fixa lite tomtar o lite sand. men som sagt min kropp ville inte detta min rösat är snart helt slut fast än at jag ine har pratat påhela dagen. Prata med Emelie min yngst dotter nu på eftermidgaen och då började min röst att svika ordentligt. Sedan ringde jag till Sara e för att önska henne lycka till hon ska ha iller jul träff hemma hos sig i mrgon ja å då lät jag som en kråka hehe.
Både her ont och fru illa finns kvar hos mig även om jag nu äter tabletter för illa måendet men det drar bara ner det lite den är inte så¨intensiv som den varit förut men bättre än att inte ta den alls. Bi värkningar ja det finns det man blir trötter och slö så den tar jag bara när jag vet att jag inte ska ut o köra eller ut med illrarna. ANnars är den okej att ta.
önskade bara att man kunde få något då jag har så pass ont i benen i hela kroppen men det finns ingen värk tablett för detta utan det får jag stå ut med.
Hehe det är rätt så konstigt jag döpte dessa 2 värk till herr ont och fru illa hehe konstigt att det allid finns bot för hon men inte han och konstigt nog så står vi även ut med det oxå hehe. dålig humor ja jag vet men i alla fall.
Nu den 17 december ska jag till ct öga dom ska varför jag har ett svullet vänster öga. Dom vill vara säkra på att det inte ligger något o trycker bakom. min struma har gått tilbaka så den är jag fri från så nu äter jag inga för dom så det är 5 tabletter mindre vare dag hehe fast 7 olika inalationer er dag i stället som har kommit till en dag ska jag skriva upp allt jag äter i tabletter och vad jag inhalarerar och vad jag tar i dropp m.m. men jag måste kolla först så jag inte skriver fel. Vi haqr ju inte samma medeciner som hemma i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar