Populära inlägg

måndag 7 december 2009

7 december

Det är kväll nu o i dag var det så mycket jag skulle göra men inget fått gjort fast jag känner mig helt slut ändå konstigt ,
suttit i telefon näst intill hela dagen Gustave bet mig ordentligt i häl senan i dag han tyckte jag oratat aldeles för mycket i telefon antar jag och inte var upp märksam på att han alls.
så jag blodet har sprutat ganska så bra i dag så jag vet att jag har blod i alla fall .hehe det lilla som nu finns,
Mina 2 underbara vänner her o fru fru illamående och herr ont i benen finns hos mig som trogna tjänare dom gör värkligen sitt jobb o det är grundligt.
Jag skulle önska att det var herr o fru ågren med samma namn det är lättare att bota än herr ont i ben och fru illa mående inte lika lätt.
och det värsta är att dom är snabba på att yngla av sig eller vad ff dom nu gör varje tisdgar runt 12 tiden på dagen för då gör det fruktans värt ont och jag mår gör illa.

Nog o herr ont och fru illa finns inget man kan göra något åt ändå men känner att jag måste skriva av mig lite emalan åt eller ja jag vet jag är tjattig som bara den på denna blogg speciellt omm herr ont och fru illa men vad ska jag gör det finns ju inga tabletter i vrälden som kan ta bort denna känslan.
som sagt det blir tisdag i morgon så min natt kommer som vanligt att vara mycket orolig och mycket rännande på toaletten med kissning som sedan fort sätter framåt torsdagen ff vad jag hatar att springa upp när alla andra sover så gött.

fick en sådan underbar poem av Emelie skriver av den på Svenska

" jag är himmelen, ingenting kan fastna på míg. Plan flyger igeno mig. Stormar dundrar igenom mig. Himmeln är fast och oförändrad, oavsett vad som än händer den. För jag är himmlen"

Tycker den säger så mycket har klippt ut den och klistrat fast den å datan brukar läsa den specielt på tisdagar och onsdagar det gälper en hel del.
tack alla ni för att ni orkar med mig och att ni finns för just mig.
NI är underbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar