Populära inlägg

måndag 21 december 2009

21 december




Gud vad jag hatar posten dom är fruktans värt slarviga med packet o brev ovan ser du hur det kan se ut när man får ett packet.
Jag är fruktansvärt arg o besviken på posten när dom har hand om andras saker men dom kastar omkring packeten bry sig inte om alls att det kan vara något personligt som inte går att erästta och det spelar ingen roll hur mycket du betalar så blir det förstört ändå.
Tnäk om posten skulle kunna vara en privat ägd i stället för då¨tror jag att man skulle vara mer rädd om andras saker.
Jag har själv sett hur posten hanterrar post o brev. Och en vännina till mig jobbade på på posten hon slutade för hon tyckte det var så hemskt.
vi kan säga så här under 1 månad tid nu är jag då hemma på källebergsgatan så har jag fått mins t 1 gång i veckan fel brev fel inbetalning fel packet m.m.
och det roligaste är att det står Klar på min dörr men jag kan få som ex carlsson , petterson johansson , o jakobsson vilket är längre än mitt namn.
och detta är inte första gången som dom förstör post hit ner till Frankrike häller hade man kunnat sända via mailj så hadde vi gjort det direkt för det här är ju löjligt.
Okej nog om den satans post o deras o förskämda brev bärare dom som är ordentliga dom går lätt att räkna på en hand.

I alla fall så är det mondag i dag och både her ont och fru illa finns kvar om jag nu ska sätta en skala på dom vi säger så här 1 inget 5 mellan 10 jätte mycket det är det jag känner alla tisdagar alltså nr 10 .
Men nu skulle jag nog sätta 4 för jag har mott skitt hela helgen och jag vet att det blir högre i morgon och då blir det min 11 gång som jag fått antrypsin dropp.
nästa gång jag sak ta det blir den 12 te gången då hoppas jag att Emelie kan vara med för då är hon ju här.
Kan vara kul och se för henne hur det fungerare på ett FR sjukhus.
Jag fryser som en hund i dag och snön ligger fortfarande kvar på marken här vilket är jätte ovanligt fast det är mysigt att se snön på stranden och havet som ger våger och under dagen ganska stor gäss som går.
nä nu ska jag snart gå o lägga mig för i morgon blir det fullt upp.
1, tanka bilen ingen disel kvar bara 1 l kvar inte mycket
2, till clinicken för att ta mitt dropp
3, mali plise en affär köpa ut 3 st jul påsar samt en brika och en hink
4, cora för att köpa ägg, grädde actimel
5, fort sätta att städa lite
sedan är det nog bingen för min del för sedan är det den 24 dec o då måste jag ha fixat 1 st hovets tårta och 1 st saffrans sockerkaka och sedan måste jag sova prdentligt på dagen för dom håller på i stort sett hela natten här nere

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar