Populära inlägg

fredag 4 december 2009

4 december

Ja det har nu gått ett par dagar sedan jag skrev men jag har hafft fullt upp med roliga saker jag har fått in julen här nere hoho med tomtar och till och med en bock har jag hittat vart då undrar ni jo IKEA den har faktiskt räddat min jul totalt jag hittade Anna´s peparkaks hus och peparkakor samt svensk hedelig bolssa glögg så sitter jag här efter att ha städat hela lägenheten ny durchad så har jag faktiskt varm glögg o tittar ut mot havet.
Måste erkänna att det känns ganska så lustigt här sitter jag med gölgg och ser ut över ett mökt hav hoho.
Men annars så är mitt illa mående fortfarande där så nu bryr jag mig inte så mycket längre då jag tycker att den är lite i vägen för mig så jag trotsar helt enkelt den jag lär ju inte bli av med så varför bry sig den är där den är inget att göra något åt den.
>Värken som jag har i benen finns där oxå konstant men den har jag lärt mig att stänga av på något sätt det är bara på nätterna som jag kan känner av den så pass kraftig att jag vaknar och tyvärr så är jag alltid kissinödig så jag måste gå på toan o då är det kört för min del vaken.
Men som tur är så kan jag ju viula under dagen om jag skulle stiga upp före kl:0500.
jag tar ju mina tabletter och inalationer vids 0600 1200 1800 samt 2100 så jag dricker ju ganska mycket vatten så det är väll inte konstigt att jag behöver gå mer på toan .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar