Populära inlägg

onsdag 30 december 2009

30 december

Vaknade på morgonen av att både herr ont och fru illa värkligen eller fulkomligt står på mig.
Tar mig upp ur säng hittar till toan kissar och går ut till köket tar en ganska så ny brygd kaffe som j-c brygde i morses inann han åkte tll jobbet.
FÅr i mig kaffet plus all medecin. Släper ut de små och dom får sin frukost som bestod av lactol och små kycklingar.
SÅ i dag har dom verklögen varit lugna och fina hehe mycket mat i magen,
Fast gustave fick för sig att min häl var något att äta så han tog en bra bit en bit c:a 1,5 cm lång remsa av och c:a 1 cm bred skinn bit hängde från hälen mm inte så gött. Men det var ju inte meningen av gusen i alla fall.
Em komm upp och satte i gång med min blogg och satte lite roligare runt om så den inte ser så tråkig ut som den gjort hitils, Jag hoppas ni ska tycka om den ge gärna ros eller ris.
I alla fall så i går så var jag och tog min 12 te Antrypsin dropp och jag ska ärligt erkänna att det känns eller bärjar att bli ganska så tjatatigt med dessa turer till cliniken varje tisdag. Fast å andra sidan så är det ju inte bättre nästa år för då har måndag onsdag och fredag som jag ska lära mig att andas rätt sedan är det tisdagar som ja ska ha mitt dropp phu så det blir mycket för mig då.
men jag hoppas värkligen att nästa år sja ge mig mycket nöje och roligheter än vad jag fått detta året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar