Populära inlägg

torsdag 17 december 2009

17 December




hej i gen i dag har det varit lite kaos här hemma vakna av att det såg ut som hel i vardgasrumet mina små 4 benta hadde tydligen haft ett rejv party så det låg tecken o kuddar lite överallt.
Så för min del var det bara att först gå på toan sedan trycka på kaffe kokaren för kaffe det måste jag ha oavset hur illa stält det är och att ha både herr o fru bakom sig eller rättar sgat hängandes över sig ja då behöver man kaffe i stora mängder för att orka med dom.
Sedan var det dags att fixa frukost till de små.
Så när vi hadde ättit upp vår frukost så vart att diska upp efter oss bädda och sedan tvätta ig och klä på sig.
Sedan var det bara att sätta i gång med operation stor städning av vardgas rum hehe inte så lätt när man har tre små 4 benta som är så nyfickna av sig eller som gärna vill hjälpa till oxå hehe fast dom stjläper mer än de hjälper.
Men till slut så vart det klart i alla fall och det vart både damsugat och tvättning av golv samt byte av alla dessa häng klädsel dom har så alla vart ganska så trötta efter åt.
Det var oxå i dag som jag skulle till scaner rtg för att kolla upp mina ögon jag har ju haft git ströma hög så jag hadde väldigt ut sående ögon ett bra tag även om jag inte har klgat på mina ögon så har jag haft och har ganska så ont i dom specielt morgon och kväll och dom har börjat att stå ut i gen.
Efter scaner så pratade jag med rtg läkaren och han intygade att mina ögon stod ut ur sin håla så det skulle nog behövas en operation av detta för det verkar som att mina muskler runt ögat har varit så uttänjt så pas länge så dom orkar inte hålla kvar mina ögon längre ja en sak till att lägga till på min op lista hehe får väll försöka att hitta på något bra namn till detta då oxå nu när det är dokumenterat och han förstod att jag hadde ont i ögonen som han sa.
Så det kan få bli herr onts och fru illa måendes barn då hehe
Ja jag är ganska så knasig jag vet men det käns alltid lättare när man har namn på saker o ting man kan skälla o gapa lite bättre då hehe Ja jag är väll inte normal eller som alla andra.
Men för mig och för min omgvining så är det lättare at acepera allt som på går runt mig mnu det r ju mycket på gång oavset att vi är långt fram gående på att donera och att sätta in donerings organ i människan så kan det gå snett ändå man vet alldrig så man måste för berda sig på allt.
Vilket jag har gjort mitt testamente är nu helt klart och hur min begraving ska gå till väga är oxå klart och god känt så det käns skönt.
Eftersom jag inte är så pass kristen så vill jag ine bergavas i jorden och vill inte vara i en kista i någon kyrka det tilltalar mig inte alls.
Utan jag vill till baka till havet det känns helt rätt o riktigt för mig o jag har diskuterat detta med så pass många nu och även tagit upp det med en kurator och hon tyckte inte alls det lät konstigt.
NJa nu ska vi ju inte gå händelserna i för väg utan vi ska ju tänka posetivt på allt eller hur då går ju allt så mycket lättare.
SÅ i morgon ska jag ringa min under bara lilla hus läkae Michalski så hon får komma hit eller ja till henne för att visa henne min undersökning jag gjorde i dag så efter det vet jag vad som ska hända med mig o mina ögon eller ja förlåt her ont och fru illa måendes barn var det ju hihi hadde redan glömt av att jag gett dom namn nu ju minnet är kort men bra haha nä nu ska jag snart gå och knytA MIG I MIN SÄNG FÖR Att sova natti .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar