Populära inlägg

tisdag 29 december 2009

29 december

Ändring på chemat i dag ska jag ju till clinicken för att ta mitt dropp som jag alltid gör på tisdagar och då runt 0900 tiden fast dom ringde i går och sa att jag skule komma kl:1500 i stället jippi. vilket då innebär att jag hinner gå på marknadenden med Emelie för fösta gången på 13 veckor så kan jag gå på marknad.
Det ska bli kuligt att få komma dit vill så gärna se vad som finns m.m
I går for vi runt på olika affärewr som 2 skållade råtter hehe men i alla fall så hitta en skön bädd för grostaquin som han genast tog beslag på ska se om jag får låna min camera en stund för att ta foton på den hehe. Som sagt Emelie är ju här nu så då gäller delad vårdnad om allt hehe.
både her ont och fru illa finns städningt vid min sida om dom som undarar.
I går var jag äeven hos michalskiför att fixa lite mer medeciner till mig de böjade att ta slut. det var det att vi glömde av en medecin så den får jag ringa om så hon kan skriva ut ett nytt recept åt mig hehe.
Och så fick jag en tid på scaner angående mina ögon och det är den 13 januarie.
Nä nu ska jag äta lite frukost och fixa lite sedan ska jag väcka Emelie så vi kan gå på marknaden. kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar