Populära inlägg

lördag 26 december 2009

26 december

I dag har jag frysit hela dagen och haft ganska svårt med min anding min doktor var här i dag men enligt alla prover jag tagit visade att jag hadde ganska så bra syre och det som var mycket va sänkan men han trode det berodde på att jag var uppe sent i förr går och att jag nu ligger efter med min sömn det är därför som jag tappar andan. Vi var i affären och helt plötsligt så vart ja bara blårunt mun enligt Jean-Claude så han körde mi hem o ringde min doktor så hon kom direkt det tog nog bara c:a 5 min så var hon här.
Vist jag känner mi ganska så trötter nu efter åt och gäspar väligt mycket men hon gav mig en spruta ox för jag började krampa så där i gen med förtterna att dom stälde sig rakt upp och tårna åt alla håll o kanter så nu är ganska så groggy så jag ska snart gå o lägga mig så jag är pigg och vaken tills vi ska hämta EMelie på flyg platsen.
kram på er alla så hörses vi morgon i gen och för dom som undrar var herr ont och fru illa mående är så är dom med mig dom har inte avikiet en milimeter från mig alls utan står vid min sida hela tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar