Populära inlägg

söndag 13 december 2009

13 December

En mycket konstig lucia dag förf min del inte en lusia så långt ögat når hadde på tv hela dagen men ingen lucia.
Hehe men där emot så hadde dom ett lopp i Paris och alla var utklädda till Tomte hehe.
Annars har jag fått gjort en del i dag by´ggde i hopp ett typp skåp eller mindre serverings vagn med bara två hjul på så sätt är det iller säker oxå hehe då kan dom inte flytta på den alls.
Vart jätte nöjd med den men just nu så är jag så pass trött att jag inte orkar att fota den får göra detta i morgon så lägger jag ut bilder här och på min picasa sida.
Jag har nu lyckats komma upp till 64 kg så där med är jag färdig med att gå upp i vikt så nu äntliugen får jag börja att röra på mig funderar skarpt på att köpa ut en wifi med ett tränings progran som jag kan ha.
Och i morgon ska jag till Posten för att fixa frimärken jag har ju faktiskt varit duktig under dessA DAGAR DÅ JAG INTE SKRIVIT HÄR JAG HAR LYCKATS ATT SCRAP 44 JUL KORT. Och det är jag stolt över och en book på 10 sidor ska bara sätta fast lite mer tomtar på den sedan är den oxå klar.
Fick hem bröloppsvasen från Vinni så jag kan gravera in James i vasen nu med hans födelse datum och namn.
Funderar på om jag skulle fixa en vas till Alaine och silviane tillo jul klapp med deras brölopps dags och ludo o vinnis faödelse datum samt vinins gifter mål o son james.
Men då måste jag till Ikea för att fixa vaser för det har jag inga kvar här hemma funderare oxå på att ge dom ett peparkakshus vi ska nämligen vara hos han och silviane i jul det enda problem jag har är att dom börjar inte förän kl : 2200 på kvällen den 24 december och då börjar dom med maten sedan håller dom på typ hela mnatten för julafton för dom är den 25 december.
Så jag får väll fixa tändstickor eller liknade för hålla ögonen uppe eller oxå försöka att sova på dagen hehe.
I vilket fall som hälst så blir det min 1- a jul här i Frankrike så på ett sätt ska det bli spännande och se men samtidigt väldigt tråkigt då det är första julen utan barn o barnbarn och utan för Sverige.
me nu ska jag gå o sova jag kan ju tala o att både herr ont och fru illa mående dom är ju som jag tidgare sagt min nya trofasta vänner som värkligen hänger i med att vara med mig hela tiden nu mer jag är inte ens fri över helgen längre från varken fru illamåendet eller herr ont i benen. Men det är ganska märkligt man lär sig fort att leva med dennakänslan utan att bli tokig heheh men det är ju klart jag är ju lie tokig ändå men det är nog bra att vara det när man har detta dropp för då blir det lättare att leva med det och framför allt jag vet ju att en dag så vaknar ag upp utan både herr o fru som hänger runt mig fast då har jag oxå ett helt nytt liv hehe. 2 nya lungor som någon är så snäll att dom länar dom till mig.
Men nu är jag så trötter att jag knapt ser så nu måste jag gå o sova så vi höres i morgon i gen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar